تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

زاکانی: مسئولیت مستقیم آلودگی هوای تهران با شهرداری نیست!

زاکانی، شهردار تهران درباره وضعیت آلودگی هوای پایتخت گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئول هستیم و مسئولیت مستقیم با ما نیست، اما وظیفه داریم که پیگیری کنیم و اساس حرکت خود را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم تا بخش تردد خودرو‌های شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه در حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

کد خبر: ۱۴۰۸۷۱
۱۱:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

زاکانی: مسئولیت مستقیم آلودگی هوای تهران با شهرداری نیست!

دیدارنیوز: شهردار تهران گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئولیت آلودگی هوای تهران را برعهده داریم و مسئولیت مستقیم با ما نیست.

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه‌اندازی کردیم و بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد را تفاهم کرده‌ایم که بخشی از آن‌ها شروع شده و بنای ما این است که سالانه حداقل ۱۸۰ هزار واحد را برای تهران داشته باشیم.

وی افزود: ما ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار داریم و ۴۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است و به علاوه این مناطق ذخیره شهری را مثلاً در منطقه ۱۸ و ۱۹ هم داریم.

زاکانی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئول هستیم و مسئولیت مستقیم با ما نیست، اما وظیفه داریم که پیگیری کنیم و اساس حرکت خود را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم تا بخش تردد خودرو‌های شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه در حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

شهردار تهران یادآور شد: میزان سهم بخش تردد خودرو‌های شخصی در تهران ۷۰ درصد است و ما باید خدماتی ارائه کنیم تا این میزان کاهش یابد. همچنین باید فضای سبز را توسعه دهیم که امثال ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز را روز ۱۵ اسفند افتتاح می‌کنیم و امیدواریم میزان فضای سبز پیرامونی و داخل شهر را به بالای ۶۱ هزار هکتار برسانیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی