تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
برگزاری پنل تخصصی مدیریت آب و پساب در غرفه هلدینگ خلیج فارس

با اجرای پروژه RO، تخلیه پساب به محیط خروجی تصفیه خانه مبین به صفر رسید

در دومین روز از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست «پنل تخصصی مدیریت آب و پساب» درغرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۰۷۵۵
۱۵:۱۶ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

با اجرای پروژه RO، تخلیه پساب به محیط خروجی تصفیه خانه مبین به صفر رسید

به گزارش دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این پنل دکتر علی‌پناه رئیس مجتمع فجر انرژی خلیج فارس و خلیلی معاون مطالعات راهبردی شرکت مبین انرژی خلیج فارس درباره تصفیه High TDS و استفاده مجدد از پساب صنعتی تصفیه شده سخن گفتند.
بنابر آنچه در این پنل اعلام شد، پروژهRO با سرمایه‌گذاری ارزی 3.7 میلیون یورو ارزی و ۱۶۰ میلیارد ریالی اجرا شده است؛ پروژه‌ای که تیرماه امسال توسط آقای دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بهره‌برداری رسید و باعث شده هر گونه تخلیه پساب به محیط خروجی تصفیه خانه که دریافت‌کننده پساب‌های صنعتی شرکت‌های فاز‌های ۱ و ۲ پتروشیمی عسلویه هستند، به صفر برسد.
اجرای این پروژه همچنین علاوه بر حذف اثرات زیست محیطی خروجی تصفیه خانه، باعث ارزش افزوده تولید آب صنعتی مورد نیاز صنایع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی