تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

واکاوی اوضاع نمایندگان فوتبال یزد در لیگ‌های کشور؛ از امید به صعود تا فرار از سقوط

در حالی که تیم شهید قندی یزد، صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، تیم چادرملوی اردکان، دیگر نماینده این استان در لیگ دسته یک باید خود را از مهلکه سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

کد خبر: ۱۴۰۷۲۵
۱۰:۱۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

واکاوی اوضاع نمایندگان فوتبال یزد در لیگ‌های کشور؛ از امید به صعود تا فرار از سقوط

 

دیدارنیوز: تیم فوتبال چادرملو که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود تا پایان هفته چهاردهم با کسب ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ قرار دارد و اگر به وضعیت خود در هفته‌های آینده سرو و سامان ندهد یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است.

تیم چادرملو اردکان به رغم اینکه در فصل جاری برای حضور قوی و آبرومند در لیگ دسته اول از ماه‌ها قبل از شروع رقابت‌ها با انتخاب کادرفنی و جذب اکثر بازیکنان غیربومی تمرینات و مسابقات متعدد تدارکاتی را انجام داد، ولی هم‌اکنون به هیچ وجه خواسته فوتبال دوستان را برآورده نکرده است.

کار سخت چادرملو در ادامه لیگ

این تیم تا پایان لیگ در خانه و بیرون از آن مسابقات مهمی را مقابل حریفان مقتدر و مدعی از مناطق مختلف کشور در پیش رو دارد که اگر برای رفع ضعف‌های خود اقدام عاجلی نداشته باشد باز قصه همیشه از دست رفتن سهمیه استان یزد در لیگ یک کشور تکرار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کردشرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد و تاکنون به اهداف و نتیجه مطلوب نرسیده است.

قندی، گزینه اصلی صعود به لیگ یک

در مقابل تیم چادرملو اردکان هم‌اکنون تیم فوتبال شهید قندی یزد به عنوان نماینده تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد که تاکنون با وجوی که نسبت به تیم‌های دیگر هزینه کمتری را برای تیمداری داشته و کادرفنی و اکثر نفرات آن بومی هستند در صدر گروه خود قرار دارد.

تیم فوتبال شهید قندی تا پایان هفته هشتم در گروه ۲ لیگ دسته ۲ با کسب۱۷ امتیاز و اقتدار در رده اول جدول گروه ۱۴ تیمی خود قرار دارد و با کسب نتایج فنی و خوب چه در خانه و حتی بیرون از آن حریفان سختی، چون تیم‌های شهرداری ماهشهر و نفت و گاز کچساران را پشت سر گذاشته است.

واکاوی اوضاع نمایندگان فوتبال یزد در لیگ‌های کشور؛ از امید به صعود تا فرار از سقوط

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

تیم فوتبال شهید قندی اگر با این رویه و وحدت و همکاری خوبی که بین کادرفنی، سرپرستی و تعصب و جنگندگی بازیکنان وجود دارد تا پایان رقابت‌ها به کار با حساسیت و برنامه‌ریزی دقیق ادامه دهد قطعا با صعود مقتدرانه موجب خوشحالی هواداران و افزایش سهمیه یزد در لیگ دسته اول می‌شود.

هم‌اکنون تیم فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیستهم‌اکنون تیم فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال استان یزد است که تنها نمایندگان این استان در لیگ دسته اول و دوم با یک عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری و هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌های بالاتر تلاش کنند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی