تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیش از ۹۱ تن مواد غذایی فاسد و تقلبی در لرستان معدوم شد

مسوول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۹۱ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته، غیرقابل مصرف و تقلبی نیمه نخست امسال در استان جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

کد خبر: ۱۴۰۷۲۴
۱۰:۰۵ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

  بیش از ۹۱ تن مواد غذایی فاسد و تقلبی در لرستان معدوم شد

 دیدارنیوز: ستایش دریکوند  افزود:در ۶ ماهه امسال ۱۴۰ هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در سطح استان انجام و یکهزار و ۸۳۷ مورد نمونه‌برداری از موادغذایی تولیدی و فروشی در استان انجام شده است.


وی ادامه داد: از این تعداد بازرسی، یکهزار و ۵۲ مورد به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی و تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از تعطیلی ۱۶۴ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی عمومی به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی طی ۶ ماهه امسال خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این بازه زمانی با استفاده از دستگاه‌های پرتابل سنجش عوامل آلاینده محیطی، ۴۷ هزار و ۴۵۹ مورد سنجش انجام شده که عمده آن برای سنجش عوامل محیطی و بار میکروبی غذا بوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی