تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هواشناسی ایران؛ هشدار سطح زرد برای ۷ استان

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه و آغاز بارش‌ها در غرب و شمال غرب خبر داد و برای ۷ استان کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

کد خبر: ۱۴۰۷۱۳
۰۸:۲۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ هشدار سطح زرد برای ۷ استان

دیدارنیوز: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا سه‌شنبه فقط در جزایر واقع در خلیج‌فارس رگبار پراکنده روی می‌دهد و تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است.

طی امروز و فردا در شهر‌های صنعتی و پُرجمعیت تهران، کرج، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور و در جزایر مرکز خلیج‌فارس ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد.

روز چهارشنبه همچنین آسمان شهر‌های تهران، کرج، البرز، اراک و اصفهان غبارآلود است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، همدان و زنجان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است. روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

توصیف سامانه: پایداری هوا

نوع مخاطره: سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

منطقه اثر:

دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۳۰: تهران، کرج، اراک، ارومیه، اصفهان، تبریز و مشهد.

سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱: تهران، کرج، اراک، ارومیه، اصفهان، تبریز و مشهد.

چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۲: تهران، کرج، اراک، ارومیه، اصفهان، تبریز و مشهد.

اثر مخاطره: افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها.

توصیه: مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، بویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی