تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

احضار برخی چهره‌ها به دادسرا؛ از گل‌محمدی و شاکردوست تا حسن عباسی

بعد از ناآرامی‌های اخیر در کشور و واکنش‌ برخی چهره‌های ورزشی، هنری و سیاسی در فضای مجازی از جمله یحیی گل‌محمدی، پروانه سلحشور، الناز شاکردوست، هنگامه قاضیانی و .. قوه قضاییه از احضار آنها به دادسرا برای توضیح درخصوص انتشار مطالب غیرمستند یا توهین‌آمیز خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۶۴۲
۲۱:۵۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

احضار برخی چهره‌ها به دادسرا؛ از گل‌محمدی و سلحشور تا حسن عباسی

دیدارنیوز: قوه قضاییه از احضار برخی چهره‌ها به دادسرا برای توضیح درخصوص انتشار مطالب غیرمستند یا توهین‌آمیز خبر داد.

به نقل از قوه قضاییه، محمود صادقی، پروانه سلحشور، یحیی گل‌محمدی از جمله افراد احضار شده هستند.

در پی برخی اظهارنظر‌های بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی‌ها، این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.

طی روز‌های گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعا‌های تحریک‌آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تاکنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است و در نتیجه این افراد جهت توضیح درخصوص مطالبی که منتشر کرده‌اند به دادسرا احضار شده‌اند.

در همین رابطه همچنین طی یک هفته گذشته نیز پنج نفر از چهره‌ها سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیرمستند و تحریک‌آمیز به دادسرا احضار شدند.

الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روز‌های آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.

این گزارش حاکی است عباسی، رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی