تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر ارتباطات: آیین‌نامه‌ای برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی به تصویب رساندیم

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات که به دلیل فیلترینگ شدید شبکه‌های اجتماعی و اختلال گسترده در اینترنت در دو ماه اخیر عملکرد پرانتقادی داشته، گفت: در دولت آیین‌نامه‌ای برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی که میزبان این کسب‌وکار‌ها هستند به تصویب رساندیم.

کد خبر: ۱۴۰۵۰۹
۱۳:۱۸ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات:

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید در آیین‌نامه حمایتی دولت از کسب‌وکار‌های اینترنتی پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در آن، آمده است.

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در دولت آیین‌نامه‌ای برای حمایت از کسب‌وکار‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی که میزبان این کسب‌وکار‌ها هستند به تصویب رساندیم.

وی افزود: ۳۰ نوع حمایت و قابلیت جدید برای این‌ها پیش‌بینی شده و از تسهیل صدور مجوز تا معافیت مالیاتی در این آیین‌نامه آمده است.

زارع‌پور با بیان اینکه ثبت‌نام در پلتفرم‌های داخلی مورد تایید به معنای گرفتن مجوز است، ادامه داد: هم معافیت مالیاتی و هم بسته‌های تبلیغاتی و هم اینکه در آینده خدمات الکترونیکی دولتی از طریق این پلتفرم‌ها به مردم ارائه شود را در نظر داریم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: قدم اول برای اجرای آیین‌نامه این بود که بدانیم کدام پلتفرم‌ها مشمول دریافت این آیین‌نامه است که ضوابط مربوطه در روز یکشنبه اعلام و ابلاغ شد و فراخوانی هم داده‌ایم که ظرف یکی دو هفته آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: پس از آن، هم خود پلتفرم‌ها و هم کسب‌وکار‌هایی که روی آن فعالیت دارند مشمول حمایت‌هایی می‌شوند. دولت مصمم است کسب‌وکار‌های اینترنتی را در داخل کشور رونق ببخشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی