تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ثبت جهانی منظر تاریخی از هگمتانه تا همدان در ایستگاه آخر

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان اعلام کرد که ثبت جهانی منظر تاریخی_شهری از هگمتانه تا همدان، نقش مهمی در توسعه و اقتصاد استان دارد.

کد خبر: ۱۴۰۵۰۲
۱۲:۲۱ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

ثبت جهانی منظر تاریخی از هگمتانه تا همدان در ایستگاه آخر

دیدارنیوز: استاندار همدان گفت: با توجه به تاخیر ثبت جهانی منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان، با آغاز به کار دولت سیزدهم، تمام مقدمات لازم برای ثبت جهانی این اثر تاریخی، فراهم شده است.

به نقل از سایت استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در‌جلسه انجمن میراث فرهنگی استان، که با حضور علی دارابی قائم مقام و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، گفت: ثبت جهانی منظر تاریخی_شهری از هگمتانه تا همدان، نقش مهمی در توسعه و اقتصاد استان دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان با ۱۸۰۰ اثر تاریخی و جاذبه گردشگری، یکی از کانون‌های گردشگری در کشور است گفت:دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان، توجه به بحث گردشگری را در صدر برنامه‌ها و فعالیت‌های خود همچون کشاورزی و صنعت و معدن قرار داده است.

استاندار همدان ادامه داد: سفرای کشور‌های نوردیک (نوروژ، سوئد، فنلاند و دانمارک) در سفر اخیر خود به همدان، ضمن بازدید از سطح شهر، نسبت به آرامش و در جریان داشتن روال‌عادی زندگی مردم، گفتند که برخلاف آنچه در رسانه‌های غربی القا می‌شود، آرامش و زندگی عادی در همدان حاکم است.

قاسمی فرزاد با اشاره به صنعت گردشگری، علاوه بر ایجاد وحدت وانسجام در داخل کشور، می‌تواند بهترین معرف فرهنگ و اعتقادات ما برای دیگر ملت‌ها باشد گفت: باید از ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی، به نحو مطلوب در راستای توسعه استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه غار آبی علیصدر یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خدادادی به همدان است که مراقبت، توجه و رسیدگی به آن امری ضروری است تصریح کرد:ثبت جهانی منظر تاریخی_شهری از هگمتانه تا همدان، در معرفی استان و آثار تاریخی و تمدنی آن به گردشگران موثر است.

او گفت: با توجه به تاخیر ثبت جهانی منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان، با آغاز به کار دولت سیزدهم، کلیه مقدمات لازم برای ثبت جهانی این اثر تاریخی، فراهم شده است.

استاندار همدان در پایان خاطر نشان کرد: با نگاه مثبت و همت جدی که در مقامات عالی دولت سیزدهم در توسعه گردشگری کشور وجود دارد، ثبت جهانی منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان هرچه سریع‌تر انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی