تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وضعیت بازار پایتخت؛ مغازه‌های تعطیل

یک رسانه داخلی خبر داد که در پی فراخوان‌های اخیر برای تعطیلی و اعتصاب، اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.

کد خبر: ۱۴۰۴۵۲
۱۷:۳۵ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

وضعیت بازار پایتخت؛ مغازه‌های نیمه‌باز

دیدارنیوز: به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کار‌ها در هفته جاری مغازه داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کار‌های خود را فعال نگاه داشتند.

ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.

مشاهدات از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود، اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز حداقل تا ظهر تعداد این نیرو‌های حافظ امینت چندان به چشم نمی‌آمد ومغازه‌ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی‌ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می‌پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریز‌هایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیرو‌های امنیتی وجود داشت و برخی از نیرو‌های یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد می‌زدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش می‌زنیم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی