تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱

وزیر نیرو در همایش تقدیر از عوامل اجرایی گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ که در محل وزارت نیرو برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و تندیس از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به جهت اقدامات تاثیرگذار در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

کد خبر: ۱۴۰۴۴۷
۱۶:۳۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان در گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱

به گزارش دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان،
این تقدیر به پاس قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در راستای اجرای طرح های مدیریت بار و تلاش همه جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل موثر با مشترکین که موجب حفظ پایداری سراسری در تامین برق مطمئن انجام شد.

 در این تقدیر نامه آمده است:

"جناب آقای علی خدری
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

خدای متعال را شاکریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار در اولین سال دولت مردمی سیزدهم و تلاش های جنابعالی و همکاران آن شرکت توانستید با تامین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۱ رضایت مردم عزیزمان را جلب نماید.

به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند  آن شرکت در راستای اجرای طرح های مدیریت بار و تلاش همه جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل موثر با مشترکین که موجب حفظ پایداری شبکه سراسری و تامین برق مطمئن گردید. این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم می گردد.
امید است با توکل به خداوند متعال و ادامه تلاش جنابعالی و همکارانتان، کماکان عملکرد برتر آن شرکت استمرار یابد و همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید."

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی