تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بمب‌گذاری و ماجرا‌های دیگر در پایان رالی استانبول

مقام دوم تیم ایرانی در پایان فصل رالی ترکیه

در مرحله پایانی رالی فصل ۲۰۲۲ ترکیه، تنها تیم ایرانی شرکت‌کننده در این مسابقات به دلیل نقص فنی به خط پایان نرسید، اما مقام دوم فصل را در کلاس R۱-ST به دست آورد.

کد خبر: ۱۴۰۴۱۹
۱۱:۰۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

تیم کاسترول ایران رالی ترکیه

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: رالی استانبول به عنوان مرحله پایانی مسابقات فصل ۲۰۲۲ رالی ترکیه با اتفاقات وحوادثی در روز دوم همراه بود و تنها تیم ایرانی حاضر در این مسابقه نیز به دلیل بروز نقص فنی در سیستم ترمز نتوانست به خط پایان برسد. در حالی که تیم کاسترول ایران در روز اول رالی استانبول مقام اول کلاس R۱-ST را در اختیار داشتند، در روز دوم بروز چند حادثه باعث شد دو استیج برگزار نشود با این حال تیم ایرانی صابر خسروی و حامد مجد توانستند در استیج پنجم بهترین زمان را ثبت کنند و صدرنشین کلاس خود شوند.

به فاصله نزدیکی بعد از آنکه بمبی در میدان تکسیم استانبول منفجر شد، کیلومتر‌ها دورتر استیج هفتم مسابقه نیز به جریان افتاد و در این دور از رقابت ناگهان سیستم ترمز خودرو فورد فیستا R۱ تیم ایرانی دچار نقص فنی شد و صابر خسروی راننده، ترمز خود را از دست داد. با وجود این نقص فنی آزاردهنده راننده و کمک‌راننده ایرانی تلاش کردند به هر شکل ممکن به خط پایان برسند حتی با سرعت پایین، اما در حین عبوراز یک پیچ تند، کنترل خودرو از دست رفت و داخل یک چاله کنار رودخانه افتاد و با اینکه آسیب شدید ندیده بود، اما برای بیرون کشیدن آن نیاز به خودرو امداد بود.

تیم کاسترول ایران رالی ترکیه

به این ترتیب نمایندگان ایران در این مسابقه نتوانستند به خط پایان برسند و به دلیل گرفتار شدن برای انتقال خودرو، حتی امکان حضور در مراسم اختتامیه را نیز نیافتند. با این وصف با توجه به امتیازاتی که این تیم در مراحل قبل کسب کرده بود، رتبه دوم کلاس R۱-ST را در جدول پایان فصل به دست آورد.   

جالب است که در این مرحله از رالی ترکیه ۴۱ خودرو توانستند از خط پایان بگذرند و حضور علی تورکان راننده مشهور ترکیه در این رالی برای میزبان جذاب بود که در رده‌بندی کلی مسابقه وهمه کلاس‌ها به مقام اول دست یافت. البته در پی انفجار در مرکز شهر استانبول، برای چند ساعتی اینترنت وشبکه‌های اجتماعی دچار اختلال شدند و این موضوع روی مراسم پایانی و بازتاب رسانه‌ای آن تاثیر منفی گذاشت.  

در عین حال صابر خسروی و حامد مجد در نخستین تجربه خود برای حضور در یک فصل از مسابقات رالی فیستا کاپ و رالی قهرمانی ترکیه، نتیجه آبرومندانه و ارزشمندی کسب کردند که از حیث حضور در مسابقه رسمی و سازماندهی نیرو‌ها می‌تواند برای مسابقات داخلی نیز باارزش تلقی شود. موتور اسپرت ایران به شدت نیازمند چنین تجربه‌هایی برای پرورش نسل جدیدی از راننده‌هاست و دستاورد این رالی، برای کل جامعه اتومبیلرانی ایران به حساب خواهد آمد.  

تیم کاسترول ایران رالی ترکیه

برچسب ها: رالی ترکیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی