تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۳۸ نفر از دستگیرشدگان سیستان و بلوچستان آزاد شدند

پس از ناآرامی‌های اخیر در زاهدان و شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان، ۳۸ نفر از دستگیرشدگان وقایع اخیر زاهدان مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

کد خبر: ۱۴۰۴۰۳
۰۸:۳۷ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

۳۸ نفر از دستگیرشدگان سیستان و بلوچستان آزاد شدند

دیدارنیوز: تعداد ۳۸ نفر از دستگیرشدگان وقایع اخیر زاهدان در پی درخواست سران طوایف اهل سنت از نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در همایش «تحکیم وحدت و همدلی» که با حضور جمعی از علما، بزرگان، ریش‌سفیدان، سران طوایف شیعه و سنی، نخبگان و مدیران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در این قضایا خطا‌های کمی داشتند و در بازداشت بودند با محبت رهبر معظم انقلاب آزاد شدند.

در پی دیدار تعدادی از سران طوایف اهل سنت با آیت‌الله محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در روز شنبه، درخواست‌هایی مبنی بر آزادی تعدادی از دستگیرشدگان مطرح شد.

بعد از پیگیری‌های نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و عنایت مقام معظم رهبری و همزمان با حضور هیاتی از سوی مقام معظم رهبری در استان، این تعداد از دستگیرشدگان وقایع اخیر استان، آزاد شدند.

روابط عمومی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین اعلام کرده است که در روز‌های آینده حدود ۴۰ نفر دیگر نیز مورد عفو قرار گرفته و آزاد خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی