تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بیانیه وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی سپاه

وزارت خارجه عراق در بیانیه خود مدعی شد که حملات سپاه پاسداران ایران عامل پیشبرد امور به سمت ثبات نخواهد بود و سبب آشفتگی اوضاع منطقه و افزایش سطح تنش خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۳۹۵
۲۰:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

بیانیه وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی سپاه

دیدارنیوز: وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای بدون اشاره به حضور گروه‌های تروریستی فعال در شمال این کشور، به حمله موشکی پهپادی تلافی‌جویانه ایران به مواضع این گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق واکنش منفی نشان داد.

این بیانیه افزود که تدابیر دیپلماتیک در سطح بالا را در راستای حفظ حاکمیت عراق اتخاذ خواهد کرد.

وزارت خارجه عراق، تروریست‌های به هلاکت رسیده در حملات موشکی پهپادی جمهوری اسلامی ایران به مواضع آن‌ها در شمال عراق را به زعم خود شهید توصیف کرد.

واکنش سفیر آمریکا در بغداد به هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها در شمال عراق

الینا رومانوفسکی سفیر آمریکا در بغداد بدون اشاره به تداوم اقدامات تجاوزکارانه و جنایات گروه‌های تروریستی فعال در شمال عراق علیه ملت ایران حملات موشکی و پهپادی تلافی جویانه کشورمان به مواضع این گروه‌ها را محکوم کرد.

سفیر آمریکا مدعی شد این حملات نقض حاکمیت عراق است و ایران باید آن را متوقف کند.

خاطر نشان می‌شود موج جدیدی از حملات توپخانه‌ای و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق از سر گرفته شده است.

نیروی زمینی سپاه ۲ مهرماه بعد از اخطار‌های مکرر به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب، حملات سنگینی را علیه آنان انجام داده اعلام کرد تا زمانی که دست از تحرکات خود برندارند، این حملات را ادامه می‌دهد، این در حالی است که ۱۶ مهرماه حملات سپاه متوقف شد و یک منبع مطلع دراین‌باره به تسنیم گفت "حملات سپاه پس از انهدام اهداف از پیش تعیین‌شده، متوقف شده است و ادامه آن منوط به رفتار آتی مسئولان اقلیم شمال عراق خواهد بود. "

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی