تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در بازدید از وضعیت شبکه برق هندیجان؛

رضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان است

این شرکت جلب رضایت حداکثری مشترکین برق است و به همین منظور طرح ها و پروژه های متعددیدر قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارتقاء ضریب پایداری برق در حال اجراست.

کد خبر: ۱۴۰۳۹۴
۲۰:۲۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

رضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان است

به گزارش دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری در بازدید از تاسیسات و شبکه های برق در شهرستان هندیجان با اعلام این مطلب افزود: از جمله طرح هایی که برای اراتقاء سطح پایداری برق در هندیجان انجام شده است؛ می توان به توسعه و احداث شبکه فشار ضیعف و متوسط، و همچنین تعویض ۲ هزار مقره آسیب دیده اشاره کرد.

خدری اظهار کرد: دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان هندیجان که از یک سو با بیابان و تهدید ریزگردها و از سوی دیگر با دریا و احتمال بروز شرجی و رطوبت مواجه است؛ لازم است تا شبکه ها و تاسیسات برق به صورت مداوم شست و شو داده شود که این امر علاوه بر هزینه های سنگین نیاز به گروه های عملیاتی مجهز نیز دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور با تامین تجهیزات مناسب و همچنین آب مقطر خالص ۱۰ گروه عملیاتی در شش نوبت؛ کار پاکسازی و شست و شوی شبکه و مقره های برق را از تمامی سطح هندیجان انجام داده است و این عملیات کماکان ادامه دارد.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد: مجموع اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای آماده نگه داشتن شبکه برق باعث شد تا علیرغم آلودگی هوا در روزهای دهم و یازدهم آبان که باعث نشست گرد و غبار شدید بر روی شبکه تجهیزات برق شده بود، با توجه به حضور گروه های عملیاتی و اقدامات ضربتی صورت گرفته برای پاکسازی شبکه و تعویض مقره ها، بلافاصله وضعیت برق در هندیجان عادی شد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به همراه معاونین شرکت؛ و برخی از مسئولان شهری و محلی شهرستان هندیجان ضمن بازدید از شبکه و تاسیسات برق؛ آخرین برنامه ها و طرح های مورد نظر برای توسعه شبکه و پایداری برق را مورد بررسی قرار دادند.

رضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان استرضایت مشترکین اولویت اصلی شرکت توزیع برق خوزستان است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی