تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افزایش ۴۹۱ درصدی سود عملیاتی پتروشیمی شیمی بافت

شرکت پتروشیمی شیمی بافت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با ثبت رکوردی بی‌نظیر در سود عملیاتی، به افزایش ۴۹۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست یافت.

کد خبر: ۱۴۰۳۸۸
۱۹:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

افزایش ۴۹۱ درصدی سود عملیاتی پتروشیمی شیمی بافت

به گزارش دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به نقل روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری، محصولات خود را معادل ۱۶/۹۶۲/۶۶۶ میلیون ریال را به فروش رسانده که نسبت به بودجه ۶ ماهه ۱۰۶درصد محقق شده است؛ همچنین سود خالص شرکت نسبت به بودجه ۶ ماهه نیز ۲۱۰ درصد افزایش داشته است.

هم افزایی دو سایت شرکت، بالا بردن بهره وری، اصلاح روشهای فروش، اصلاح سیاست خرید خوراک و مدیریت جریان نقدینگی با انعقاد قراردادهای فروش از یک سو و افزایش نرخ فروش محصولات از سوی دیگر از عمده دلایل دستیابی به این رکورد درآمدی می باشد.

مقدار درآمد بدست آمده پتروشیمی شیمی بافت در شش ماهه نخست سال ماحصل برنامه‌ریزی و آینده‌نگری گروه مدیریتی و تلاشهای شبانه روزی پرسنل شرکت در این مدت می باشد که امروز به ثمر نشسته است.

پروژه ها و برنامه های اقدام پتروشیمی شیمی بافت در کوتاه مدت بهینه سازی فرآیند، افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بوده و همچنین ساخت مخزن کروی و تغلیظ اسیدسولفوریک سایت۲ از برنامه های میان مدت و نیز تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات جدید از پروژه های بلند مدت شرکت می باشد که با جدیت در حال پیگیری و انجام می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی