تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

روسیه خبر بستری شدن «لاوروف» را تکذیب کرد

در شرایطی که برخی رسانه‌ها و منابعی در اندونزی از بستری شدن سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه خبر می‌دهند، کرملین این خبر را به کلی تکذیب کرده است.

کد خبر: ۱۴۰۳۷۵
۱۷:۲۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

روسیه خبر بستری شدن «لاوروف» را تکذیب کرد

دیدارنیوز: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه که برای شرکت در نشست گروه ۲۰ عازم اندونزی شده بود پس از ورود به بالی در بیمارستان بستری شد.

آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از مقامات اندونزیایی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد که وزیر امور خارجه روسیه به دلیل مشکل مربوط به سلامت جسمانی که اشاره‌ای به نوع آن نشده، پس از ورود به بالی فورا به بیمارستان منتقل و در آنجا بستری شد.

کرملین در نخستین واکنش به این خبر آنرا بی اساس خواند و تاکید کرد که اقای لاوروف در بیمارستان بستری نشده است.

روسیه تکذیب کرد
کرملین دقایقی پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بستری شدن سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در بالی این خبر را به کلی تکذیب کرد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با انتشار مطلبی حاوی یک ویدیو در پیام رسان تلگرام، ضمن تکذیب این موضوع، بستری شدن آقای لاوروف در بیمارستان را یک «خبر جعلی سطح بالا» توصیف کرد.

وی در همین راستا ویدیویی از آقای لاوروف را منتشر کرد که در آن وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر «حقیقت را بنویسند.»

منابعی در اندونزی از عارضه قلبی سخن گفته‌اند
سه مقام دولتی و پزشکی در اندونزی پیش‌تر به آسوشیتدپرس گفته بودند که دیپلمات ارشد روسیه پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

منابعی که آسوشیتدپرس به آن‌ها استناد کرده خواستند که هویتشان ناشناخته بماند، زیرا به گفته آن‌ها اجازه طرح موضوع به صورت عمومی را نداشته‌اند.

دو نفر از افراد یاد شده گفته‌اند که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه روسیه در یکی از بیمارستان‌های «دنپاسار»، از شهر‌های استان بالی بستری شده است.

سرگئی لاوروف، بلند پایه‌ترین مقام دولت روسیه است که در غیاب ولادیمیر پوتین برای شرکت در نشست سران کشور‌های عضو گروه ۲۰ به اندونزی سفر کرده است.

روسیه روز یکشنبه از گروه ۲۰ خواست تا با رد تمرکز این نشست بر مسایل امنیتی بر مهم‌ترین مشکلات اجتماعی-اقتصادی جهان تمرکز کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی