تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقرار کند نظام «دوری» در دبستان‌ها

News Image Lead

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه استقرار نظام «دوری» «نظام دوری» با کندی پیش می‌رود گفت: یک علت این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.

کد خبر: ۱۴۰۳۱
۱۴:۱۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استقرار نظام دوری در مدارس ابتدایی اظهار کرد: تفکیک تدریجی مدارس ابتدایی به دو دوره سه ساله تحت عنوان نظام دوری در سندتحول تاکید شده است.

وی افزود: هر ساله بر اساس امکاناتی که داریم برنامه‌ای را به استان‌ها می‌دهیم و آنها بر اساس امکانات تعهد می‌کنند که چه تعداد از مدارس را به این سمت ببرند و تفکیک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمانی که نظام جدید 3-3-6 ایجاد شد باید نظام دوری هم شکل می‌گرفت گفت: اما فضا و امکانات مدارس متناسب نبود و مدارسی داشتیم که فقط پنج کلاس ابتدایی داشتند. این طرح با کندی پیش می‌رود و دلیلش این است که زیرساخت‌های لازم را به لحاظ فضای فیزیکی نداریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: البته علاوه بر فضای فیزیکی نیاز به نیروی انسانی هم وجود دارد. وقتی یک مدرسه به دو مدرسه تبدیل شود به مدیر و معاون و کادر اجرایی نیاز داریم و محدودیت نیروی انسانی هم علت دیگر کندی اجرای نظام دوری است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی