تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دادگستری استان مرکزی ارتباط فوت یک جوان با اعتراضات اخیر را تکذیب کرد

دادگستری استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای ادعای ارتباط فوت "علیرضا کریمی" با اغتشاشات یا تجمعات اخیر را تکذیب کرد.

کد خبر: ۱۴۰۲۰۱
۱۰:۰۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

دادگستری استان مرکزی ارتباط فوت یک جوان با اعتراضات اخیر را تکذیب کرد

 

دیدارنیوز: در این اطلاعیه آمده است: حسب پخش خبری توسط رسانه‌های معاند مبنی بر فوت جوانی به نام "علیرضا کریمی" و ارتباط دادن آن با اغتشاشات و حوادث اخیر، لازم به توضیح است که بر اساس تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته، این جوان، غیر بومی استان مرکزی بوده و در منزل مجردی خود سکونت داشته که در همان مکان نیز فوت می‌کند و بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت آن مرحوم، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.

در بررسی جسد متوفی آثار و شواهدی دال بر آزار، ضرب و جرح، کوفتگی و شکستگی مشاهده و گزارش نشده است، لذا فوت آن مرحوم هیچ ارتباطی به اغتشاشات یا احیانا شرکت در تجمعات اخیر ندارد و این ادعا از بنیان تکذیب می‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که رسانه‌های بیگانه، عناد، دشمنی و کینه توزی شان علیه ملت شریف و آزاده، واضح و روشن بوده و وارونه نشان دادن وقایع و متوسل شدن به حربه‌های نخ نمایی، چون کشته سازی و ایجاد جنگ رسانه‌ای برای ایجاد فضای ناامن و متشنج، بر همگان واضح و مبرهن است که لازم است عموم شهروندان خصوصا جوانان عزیز و فهیم با درایت، هوشیاری، دقت و بصیرت با این گونه مسائل مواجه شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی