تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تکمیل باند دوم بلوار غدیر احمدآباد بهاباد پس از چند سال وقفه

بخشدار مرکزی بهاباد یزد از تکمیل باند دوم بلوار شهرک غدیر روستای احمدآباد پس از چند سال وقفه و بروز حوادث ترافیکی در دوره جدید بخشداری خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۱۹۳
۰۹:۴۱ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

تکمیل باند دوم بلوار غدیر احمدآباد بهاباد پس از چند سال وقفه

 

دیدارنیوز: «عباس شیرریز» در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل عدم تکمیل باند دوم این بلوار طی چند سال گذشته و تردد تنها از یک باند این بلوار به صورت رفت و برگشتی خودروها، شاهد یکسری حوادث و تصادفات در این معبر بودیم به طوری که پلیس راهنمایی و رانندگی طی مکاتباتی ضمن سلب مسئولیت از خود، عواقب هرگونه حادثه‌ای در این بلوار را برعهده دهیاری روستا گذاشته بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به همت بخشداری در دوره جدید و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری احمدآباد، دفتر امور روستایی استانداری و بنیاد مسکن، زیرسازی باند مذکور در سال جاری با صرف اعتباری قریب به ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.

شیرریز با اشاره به تشکیل جلسه مشترک با عوامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد و شورای روستای احمدآباد در دهیاری این روستا و همچنین بازدید صورت گرفته از این بلوار جهت مذاکره در مورد آسفالت آن، گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته مقرر شد که آسفالت این باند نیز که به وسعت هشت هزار مترمربع است، با اختصاص اعتباری معادل دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان انجام و پس از چندین سال شاهد بهره برداری از این مسیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با آسفالت این معبر مقرر شد که قیر مورد نیاز طرح به همت بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری تامین شود.

بخشدار مرکزی بهاباد در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این بلوار شاهد تردد همراه با آسایش و آرامش مردم و اطمینان خاطر آن‌ها از تردد بدون حادثه در این بلوار باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی