تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

درغیبت نمایندگان خوزستان ،معلمان حق التدریس اخراجی دست به دامان نماینده تبریز شدند

یکی از معلمان حق التدریس اخراجی آموزش پرورش خوزستان درتماسی با رسانه دیدارنیوز اظهار داشت بیش از ۴۰روز مرتب برای پیگیری مشکل خود درب ساختمان وزارت آموزش پرورش ومجلس در رفت، اما متاسفانه تا الان هیچ ابلاغی جهت تدریس به این معلمان داده نشد.

کد خبر: ۱۴۰۱۵۴
۲۲:۰۱ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱

درغیبت نمایندگان خوزستان ،معلمان حق التدریس اخراجی دست به دامان نماینده تبریز شدند

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: ما معلمان حق التدریس ۴سال است با مصوبه مجلس به صورت حق التدریس و پیش از چند سال به صورت آموزش دهنده در آموزش پرورش خدمت کرده ایم. 


از روستاهای دور افتاده و در سرما وگرما و با کمترین حقوق دریافتی ممکن، اما از مهرماه امسال اجازه رفتن سر کلاس به ما داده نشده است.


با مدیرکل آموزش پرورش خوزستان هم جلسه‌ای داشتیم وقول پیگیری دادند اما تا به امروز هیچ خبری نشده است با ۱۸نماینده خوزستان چه به صورت تلفنی و چه حضوری صحبت کردیم انها هم تا به امروز هیچ کمکی به ما نکردند، دیروز با نماینده تبریز جناب آقای منادی صحبت کردیم که قول همکاری دادند و اما سوال ما از نمایندگان خوزستان درمجلس این است که ایا شرایط،ما معلمان را نمبینید، در این شرایط اقتصادی جامعه هفته ها در تهران سرگردان وپیگیر کار خود هستیم.


ایا شما نماینده ما نیستید که شرایط ما را نمی بنید، لازم به ذکر است بیشتر این معلمان متعلق به اهواز و نواحی چهارگانه هستند.


امیداوریم نمایندگان خوزستان درهفته آینده با وزیر آموزش پرورش جلسه ای برگزار شود و مشکل این معلمان حل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی