تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توافق پرسپولیس و رادوشویچ؛ پرداخت ۸۵۰ هزار یورو!

باشگاه پرسپولیس از توافق با نمایندگان بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان سابق سرخپوشان خبر داد. پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی مطالبات رادوشویچ در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دیماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) از سوی باشگاه پرسپولیس تعهد شد.

کد خبر: ۱۴۰۱۲۶
۱۸:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

توافق پرسپولیس و رادوشویچ؛ پرداخت ۸۵۰ هزار یورو!

دیدارنیوز: نمایندگان باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ، صبح امروز (چهارشنبه) به وقت سوییس در جلسه رسیدگی به پرونده اختلاف خود در دادگاه داوری ورزش شرکت کردند و در جریان این جلسه با یکدیگر بر سر رقم مطالبات و نحوه پرداخت آن به توافق رسیدند.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: بنا بر اعلام امیر علی حسینی که به نمایندگی از باشگاه در جلسه رسیدگی به پرونده تجدید نظر خواهی پرسپولیس در مقر C.A.S در لوزان سوییس شرکت کرده بود، دو طرف برای پایان دادن به اختلاف خود به توافق دست پیدا کردند.

در نشست امروز، داوران دادگاه داوری ورزش بنا بر رسم معمول ابتدا از طرفین دعوا خواستند تا حد امکان برای رسیدن به یک توافق همه جانبه با یکدیگر توافق کنند. بر همین اساس گفتگو بین نمایندگان دو طرف انجام و منجر به نتیجه شد.

به این ترتیب دو طرف بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رای فیفا است. پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی مطالبات رادوشویچ نیز در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دیماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) از سوی باشگاه پرسپولیس تعهد شد.

با توافقی که امروز صورت گرفت، چند مزیت نیز برای باشگاه پرسپولیس حاصل می‌شود. در وهله اول با احتساب عدم پرداخت سود سالیانه ۵ درصدی و عودت بخشی از رقم پرداختی ۵۵ هزار فرانکی، رقمی در حدود ۱۰۰ هزار یورو صرفه جویی خواهد شد. همچنین پرسپولیس زمان در اختیار دارد تا ظرف یک سال آینده نسبت به پرداخت مرحله به مرحله مبلغ اقدام کند. ضمن آن که در زمان اقدام برای دریافت مجوز حرفه‌ای، این پرونده مشکل‌ساز نخواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی