تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مردم ما امنیت، نظم و آرامش می‌خواهند و ما باید مدافع مردم باشیم

بوکانی: بیانیه ۲۲۷ نفره خلاف وظایف نمایندگی است؛ باید مدافع مردم باشیم

انور حبیب‌زاده بوکانی، نماینده مردم بوکان در مجلس درخصوص بیانیه ۲۲۷ تن از نمایندگان خطاب به قوه قضائیه با موضوع برخورد با بازداشت‌شدگان و اینکه آیا این بیانیه را امضا کرده است؟، گفت: خیر بنده این بیانیه را امضا نکردم و علت عدم امضا هم این بود که اعتقاد داشتم حفظ جان شهروندان، تامین آرامش و رفاه و همچنین رفع مشکلات آن‌ها باید در اولویت کار‌ها و فعالیت‌های ما باشد. از سوی دیگر محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.

کد خبر: ۱۴۰۱۱۶
۱۷:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

بوکانی: بیانیه ۲۲۷ نفره را خلاف وظایف نمایندگی می‌دانم

دیدارنیوز: نماینده مردم بوکان گفت: محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.

انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با بیانیه ۲۲۷ تن از نمایندگان خطاب به قوه قضائیه با موضوع برخورد با بازداشت‌شدگان و اینکه آیا این بیانیه را امضاء کرده است؟، گفت: خیر بنده این بیانیه را امضاء نکردم و علت عدم امضاء هم این بود که اعتقاد داشتم حفظ جان شهروندان، تامین آرامش و رفاه و همچنین رفع مشکلات آن‌ها باید در اولویت کار‌ها و فعالیت‌های ما باشد. ما نمایندگان اکنون باید تلاش کنیم تا مسائلی همچون معیشت، مسکن، تثبیت قیمت‌ها و اشتغال جوانان کشور در اولویت کارهای‌مان باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر محتوای بیانیه ۲۲۷ نماینده خارج از وظایف نمایندگان مجلس و دخالت در کار قوه دیگری بود.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه عنوان کرد: ضمن اینکه باور من این است که نمایندگان مجلس از آنجا که منتخب و وکیل مردم هستند، باید پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات موکلان خود باشند و برای حل مشکلات کشور تدبیر و چاره‌اندیشی کنند و با همکاری مدیران کشور تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

نماینده مردم بوکان همچنین تصریح کرد: اعتقاد من این است که چون ما نماینده مردم هستیم باید در ارتباط با آرامش، امنیت و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم. ما نمی‌توانیم در کار قوه دیگر دخالت کنیم و قوه دیگر باید مستقل کار خود را انجام دهد.

وی در پایان ابراز داشت: مردم ما امنیت، نظم و آرامش می‌خواهند و ما باید مدافع مردم باشیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی