تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش وزیر ورزش به رفتار‌های اعتراض‌آمیز ورزشکاران؛ نمی‌پسندم!

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره برخی رفتار‌های اعتراض آمیز ورزشکاران در مسابقات اخیر، گفت: اصلا رفتار خوبی نیست. ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما ورزشکاران خود را زیر پرچم کشورمان دوست داریم. اشتباهاتی صورت می‌گیرد و شاید اطلاعات غلطی به ورزشکاران می‌رسد که اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.

کد خبر: ۱۴۰۰۹۷
۱۲:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

سجادی: رفتار برخی ورزشکاران را نمی‌پسندیم

دیدارنیوز: وزیر ورزش در واکنش به رفتار‌های اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اعتراض برخی افراد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در اعتراض به خانم شهره موسوی، اظهار کرد: من درصحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدودا ۵۰ -۴۰ نفردر اعتراض به حضور مجدد ایشان در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند. در همین حد می‌دانم.

وی ادامه داد: ایشان عضو هیات رئیسه است و طبق اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نایب رئیس مسئولیت دارد و اگر زمانی مغایر اساسنامه اتفاقی بیفتند، عزل می‌شوند. از قول من ننویسید که وی قرار است عزل شود. فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می‌شود اگر واجد شرایط باشد، می‌ماند اگر واجد شرایط نباشد، نمی‌ماند مثلا اگر یک نفر ۴ جلسه متوالی در جلسه هیات رئیسه غیبت کند، حذف می‌شود.

وزیر ورزش همچنین درباره استقبال نشدن از خرید بلیط‌های هواپیمایی برای جام جهانی بیان کرد: باید بررسی کنیم علت عدم استقبال چیست.

سجادی درباره برخی رفتار‌های اعتراض آمیز ورزشکاران در مسابقات اخیر، گفت: اصلا رفتار خوبی نیست. ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما ورزشکاران خود را زیر پرچم کشورمان دوست داریم. اشتباهاتی صورت می‌گیرد و شاید اطلاعات غلطی به ورزشکاران می‌رسد که اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم و امیدوارم رفتار‌های خوب همکارانم با ورزشکاران ادامه یابد و اگر رفتار اشتباهی رخ می‌دهد اصلاح شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر شده و گفته شده که عضو تیم ملی است که ما اصلا کار وی را تایید نمی‌کنیم، ولی او هم به عنوان ملی پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته‌های مختلف حجاب مصوب دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی