تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
برای نخستین بار در سطح شرکت ملی نفت ایران محقق شد؛

تدوین سند فرآیند‌های مدیریت منابع انسانی توسط نفت و گاز مارون

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد که این مدیریت پس از ۶ هزار نفرساعت مطالعه، بررسی و کار تیمی موفق شد نخستین سند فرآیند‌های مدیریت منابع انسانی در سطح شرکت ملی نفت ایران را بر اساس استاندارد‌های روزآمد موجود تدوین کند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱
۰۸:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱

یداله پیامنی با بیان اینکه مستندسازی در گام نخست باعث ایجاد شناخت کامل و جامع نسبت به فرآیند‌ها می‌شود گفت: منابع انسانی اصلی‌ترین سرمایه‌های سازمان محسوب می‌شود و در راستای مأموریت، تحقق اهداف و اجرای راهبرد‌ها باید اقداماتی را به منظور تعریف و شفاف سازی وظایف اتخاذ نمود.

وی با اشاره به اینکه انجام کارا و اثربخش فعالیت‌ها در گرو رویکردی منسجم و یکپارچه به فرآیند‌های حوزه مدیریت منابع انسانی است افزود: تحلیل محتوا و انطباق ۲۲ فرایند با استاندارد‌های حوزه منابع انسانی از جمله ISO۳۴۰۰۰، بازنگری نهایی ۱۴۴ زیرفرآیند، مستندسازی بالغ بر ۱۵۰۰ وظیفه، تعیین ملاک برای شاخص‌های ارائه شده، بررسی جوانب ریسک هر فرآیند، احصای موجودیت‌های مورد نیاز سامانه یکپارچه مدیریت منابع انسانی و ایجاد بانک داده‌ی فرایند‌ها را می‌توان از اهم مراحل طی شده برای تدوین سند مذکور برشمرد.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون خاطرنشان کرد: آماده‎‎سازی زیرساخت مدیریت منابع انسانی دیجیتال، طراحی و استقرار داشبورد‌های مدیریت منابع انسانی، هوشمندسازی سیستم گزارشات، تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، مدیریت ریسک، بازنگری اساسی نیاز‌های آموزشی و تقویت برنامه‌های فراگیر آموزشی کارکنان، تسهیل برنامه‌ریزی نیروی انسانی و طراحی مسیر شغلی، از مهم‌ترین کاربرد‌های سند فرآیند‌های مدیریت منابع انسانی است که علاوه بر بهبود وضعیت ساختاری، رفع پاره‌ای از مشکلات نیروی انسانی، ارتقای امنیت شغلی همچنین موجب تشویق و توانمندسازی کارکنان شده و تحول چشمگیری را در درون این مدیریت رقم خواهد زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی