تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

موافقت رهبری با برداشت ۱۰ درصدی از صندوق توسعه ملی

به گفته میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، پس از نامه ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به رهبر انقلاب، از ایشان خواسته‌ شد که اجازه دهند از ۲۰ درصد درآمد‌ها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم که ایشان با برداشت ۱۰ درصد موافقت کردند.

کد خبر: ۱۴۰۰۰۸
۱۰:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

موافقت رهبری با برداشت ۱۰ درصدی از صندوق توسعه ملی

دیدارنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خدمت رهبری نامه‌ای از طرف رئیس جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از ۲۰ درصد این درآمد‌ها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم که ایشان نیز با برداشت ۱۰ درصد موافقت فرمودند.

سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در صحن مجلس با بیان اینکه «امسال تنها سالی است که ۴۰ درصد از درآمد‌های نفتی به حساب صندوق توسعه ملی واریز می‌شود»، اظهار کرد: خدمت رهبری نامه‌ای از طرف رئیس جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از ۲۰ درصد این درآمد‌ها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم.

وی افزود: حتی در نامه‌ای که رئیس جمهور تدوین کردند به هیچ عنوان موضوع جاری مطرح نشده و اجازه‌ای در این زمینه گرفته نشده است. ایشان نیز با برداشت ۱۰ درصد موافقت فرمودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی