تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

انجام با کیفیت سئو وب سایت – خدمات بهترین سئو

توجه به جزئیات در سئو سایت بسیار مهم است. یکی از نکات مهم برای سئو، انتخاب هاست است. اگرچه تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو آخرین چیزی است که معمولا به آن توجه می شود، اما در واقع موضوع بسیار مهمی است.

کد خبر: ۱۳۹۷۱۶
۱۰:۵۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو

دیدارنیوز: توجه به جزئیات در سئو سایت بسیار مهم است. یکی از نکات مهم برای سئو، انتخاب هاست است. اگرچه تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو آخرین چیزی است که معمولا به آن توجه می شود، اما در واقع موضوع بسیار مهمی است. تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو بسته به اندازه سایت و سطح ترافیک کلی سایت متفاوت است. این تأثیر می تواند مثبت و منفی باشد.بنابراین همیشه توصیه می شود قبل از انتخاب سرور نکات زیادی را در نظر بگیرید و بر اساس یک سری از معیارها هاست و سرور سایت را انتخاب کنید.

گوگل بیش از 200 عامل را برای رتبه بندی وب سایت ها بررسی می کند که برخی از این عوامل به طور مستقیم با هاست و سرور سایت در ارتباط مستقیمی هستند.

برخی از این عوامل عبارتند از :

سرعت سایت:سرعت بارگذاری سایت بدون شک یکی از عواملی است که بیشترین تأثیر را در سئو دارد و یکی از عوامل تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو محسوب می شود. اگر یک وب سایت به کندی بارگذاری شود، نه تنها به خود سایت، بلکه به سرور و هاست انتخابی نیز مربوط می شود. طبق تحقیقات، زمانی که یک وب سایت بیش از 2 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، کاربران از سایت خارج شده و به بازدید از وبسایت های مرتبط دیگر می پردازند. بنابراین بارگذاری دیرهنگام سایت به دلیل خروج کاربران از سایت بر عملکرد سئو تأثیر می گذارد. یک شرکت هاستینگ خوب باید با استفاده از آخرین فن آوری ها ، اطمینان حاصل کند که وب سایت به سرعت بارگذاری می شود.

آپتایم سرور:تجربه کاربری سطح بالا به زمان آپ تایم وب سایت نیز مربوط می شود. وقتی ربات‌ها یا کاربران گوگل دائماً می‌بینند که یک سایت غیرقابل دسترسی است، این موضوع بر عملکرد سایت تأثیر منفی می‌گذارد. برای ایجاد یک تجربه کاربری سطح بالا، وب سایت باید به طور 100٪ در همه زمان ها دسترس باشد. علاوه بر این، دو زمان بارگذاری متفاوت وجود دارد که هم سایت و هم هاست می توانند باعث عملکرد ضعیف شوند. این اولین زمان جستجوی DNS است. با افزایش این زمان، زمان بارگذاری سایت افزایش می یابد. مورد دوم زمان بارگذاری صفحه است. اگر سرعت سرور کند باشد به معنی مشکل برای سایت است. اگر بایت اول 100 میلی ثانیه طول بکشد، به معنای وضعیت بدی برای سایت است. این مدت باید حداکثر 50 میلی ثانیه باشد. 

خرید رپورتاژ قوی برای افزایش کیفیت سئو سایت

گواهی امنیتی:عامل دیگر تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو امنیت سایت است.اعتماد مسئله مهمی برای یک وب سایت است،به خصوص وبسایت هایی که تراکنش های بانکی در آن انجام می شود. این واقعیت که وب سایت قابل اعتماد نباشد و گوگل به سایت اعتماد نداشته باشد، به این معنی است که سایت نمی تواند رتبه بالایی در فهرست نتایج جستجو داشته باشد. امروزه گوگل سایت هایی که گواهینامه SSL ندارند را به عنوان سایتی نا امن نشان می دهد که به طور قابل توجهی نحوه مشاهده سایت توسط کاربران را تغییر می دهد.

این امر باعث می شود که سایت در نتایج گوگل رتبه پایین تری داشته باشد. صدور گواهینامه امنیتی برای رتبه بندی گوگل و سئو از سال 2014 تا کنون یک مسئله مهم بوده است. امروزه شرکت های هاستینگ با کیفیت گزینه های گواهی SSL را ارائه می دهند. گواهی SSL تضمین می کند که اتصال به وب سایت رمزگذاری شده است. به این ترتیب، حتی اگر ارتباطات توسط اشخاص ثالث مانند یک مهاجم سایبری تهدید شود، اطلاعات امن باقی می‌مانند زیرا کلیدی برای رمزگشایی و نفوذ وجود ندارد. 

محل:جدا از عوامل دیگری مانند محتوا یا بک لینک ها، مکان وب سایت ها در صفحه نتایج جستجو نیز بر موقعیت سروری که در آن میزبانی می شود تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، کاربری که از ایران جستجو می کند با سایت های واقع در ایران مواجه می شود. اولین چیزی که برای تعیین مکان وب سایت استفاده می شود آدرس IP است. آدرس IP اختصاص داده شده به وب سایت نیز مکان سروری را که در آن میزبانی شده است نشان می دهد. به همین دلیل، سایتی که در ایران قرار دارد در جستجوهای انجام شده در ایران رتبه بالاتری دارد. اما زمانی که کاربران در کشورهای مختلف به جستجوی کلمات کلیدی می پردازند، این بار رتبه سایت کاهش می یابد. به همین دلیل، صاحبان سایت باید یک شرکت میزبانی را در کشوری که در آن فعالیت می کنند انتخاب کنند. 

گزینه میزبانی مشترک:نکته دیگر در مورد تاثیر هاست و سرور سایت بر کیفیت سئو ، گزینه میزبانی مشترک است.هاست اشتراکی ممکن است در واقع یک راه حل ارزان برای مشکل هاست به نظر برسد، اما در واقع هزینه آن بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد است و این امر به دلیل اثرات منفی آن بر سئو است. داشتن بیش از یک وب سایت در یک سرور یک نقطه ضعف مهم از نظر سئو وبسایت است. علاوه بر این، رفتارهای سایت ها در هاست اشتراکی روی یکدیگر تأثیر می گذارد. ارسال هرزنامه مداوم بر روی یک سایت روی سرور بر روی امتیاز سئو سایت های دیگر روی آن سرور تأثیر منفی می گذارد. علاوه بر این، استفاده مشترک از منابع سرور توسط سایت های موجود در سایت باعث کاهش عملکرد و سرعت بارگذاری سایت می شود. انتخاب بسته های هاست اشتراکی به خصوص برای وب سایت هایی که ترافیک بالایی در آنها انتظار می رود مانند سایت های تجارت الکترونیک ، یک اثر منفی از نظر سئو ایجاد می کند. 

ابزارهای بهینه سازی:یک شرکت هاستینگ خوب ابزارهای مختلفی را برای بهینه سازی وب سایت به کاربران خود اختصاص می دهد. این ابزارها معمولاً روی محتوای وب سایت کار می کنند و طرحی نزدیک به امتیاز سئوی سایت را نشان می دهند. نبود این ابزارها بهینه سازی سایت را دشوارتر می کند.به لطف این ابزارها، کاربران می توانند بدون داشتن زیرساخت فنی، سفارشی سازی هایی را برای سئو انجام دهند. انتخاب شرکت‌هایی که این ابزارها را ارائه می‌دهند به معنای بهینه‌سازی سئو وب‌سایت به شکل آسان‌تری است. 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی