تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در ادامه موج فیلترینگ در دولت سیزدهم

گوگل‌مپ فیلتر شد

محدودیت‌های اخیر اینترنت و فیلترینگ شدید شبکه‌های اجتماعی در دولت سیزدهم، به سرویس‌های گوگل هم رسیده و بعد از گوگل پلی، امروز شنبه سرویس مهم گوگل‌مپ (نقشه گوگل) هم مسدود شده و در ایران بدون فیلترشکن قابل استفاده نیست.

کد خبر: ۱۳۹۴۸۰
۱۷:۲۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱

گوگل‌مپ فیلتر شد

دیدارنیوز: براساس گزارش کاربران و بررسی‌ها دسترسی به سرویس نقشه‌ گوگل بدون فیلترشکن برای کاربران داخل کشور امکان‌پذیر نیست.

زومیت نوشت: پس از waze، گوگل‌مپ دومین سرویس نقشه خارجی مورد استفاده کاربران داخل ایران بود که فیلتر شده است.

به نظر می‌رسد فیلترینگ نقشه‌ گوگل هم در پی محدودیت‌های شب گذشته باشد. شب گذشته برخی از سرویس‌های گوگل از جمله گوگل‌پلی، فایربیس و سپر دفاعی گوگل فیلتر شدند. در یک ماه گذشته گوگل‌پلی با IP ایران باز می‌شد، اما امکان دانلود در آن وجود نداشت تا اینکه شب گذشته به‌طور کامل فیلتر شد و سرویس Google Play Protect هم از دسترس کاربران داخل ایران خارج شد.

مطلب مرتبط:

همزمان با سخنرانی رئیسی؛ اینستاگرام «فیلتر» شد! +عکس

فیلتر شدن فایربیس و گوگل‌پلی همچنین امکان دریافت نوتیفیکیشن در گوشی‌های اندرویدی حتی از اپلیکیشن‌های فیلترنشده و ایرانی را با IP ایرانی غیر ممکن کرد.

حالا با فیلتر شدن گوگل مپ، دسترسی کاربران به این سرویس گوگل هم مسدود شد.

مطلب مرتبط:

ماجرای اخطار ایمنی گوگل به کاربران روبیکا

به گزارش دیدارنیوز، روز ۳۰ شهریورماه گذشته بود که همزمان با سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، موج فیلترینگ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به بهانه آنچه که مسایل امنیتی پس از درگذشت مهسا امینی و ناآرامی‌ها در کشور خوانده شد، به راه افتاد و همچنان دو شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب اینستاگرام و واتساپ در ایران فیلتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی