تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رویای رئیس فدراسیون فوتبال در قطر محقق می‌شود؟

امید «تاج» به صعود تیم‌ملی

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم و امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم. همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم. وقتی بهترین تدارک را برای یک تیم داشته باشید، باز هم تامین کننده صعود از دور گروهی نیست.

کد خبر: ۱۳۹۲۱۴
۱۲:۲۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

تاج: دنبال صعود از دور گروهی جام جهانی هستیم

دیدارنیوز: رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تلاش این فدراسیون صعود از دور گروهی جام جهانی است.

مهدی تاج، بعد از برگزاری انتخابات هیات فوتبال لرستان با تبریک به خسروی بابت پیروزی در این انتخابات گفت: خیلی خوشحالم که استان لرستان یک کار درست و خوب به خصوص در ورزش بانوان، نوجوانان و جوانان انجام می‌دهد و سهم خوبی هم در تیم ملی دارد. سهم لرستان در تیم‌های ملی ما خوب است. در بخش داوری هم خوب است. این کار نشات گرفته از کار درستی است که هیات فوتبال استان انجام می‌دهد. وقتی نام لرستان می‌آید، یاد جناب آقای بهاروند می‌افتم که زحمات زیادی کشیدند و در صدد استفاده از زحمات و تجربیات ایشان هستیم.

وی با تشکر از تیم خیبر خرم‌آباد گفت: خیبر کار خوبی در لیگ یک می‌کند و امیدوارم که این تیم به لیگ‌برتر بیاید. اعتقادم این است که ایجاد یک باشگاه بزرگ به معنی تخریب یک زندان است. وقتی یک باشگاه خوب درست می‌کنید، بسیاری از جوانان فعالانه کار می‌کنند. باید کسان دیگری هم به عنوان جریان درست و صحیح باید این کار را در کشور دنبال کنند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه با فتاح، رییس بنیاد مستضعفان گفت: ایشان قول ساخت پنجاه زمین چمن مصنوعی در استان‌های محروم دادند و اگر استانی محروم باشد ما می‌توانیم این چمن را در اختیار مجموعه قرار دهیم. در خصوص فوتسال و فوتبال ساحلی کم خرج‌تر و پر خرج‌تر هستیم. یک زمانی در فوتسال و فوتبال ساحلی در دنیا دوم و سوم شدیم. آهسته پیش می‌رویم که به جایگاه اصلی ایران بزرگ برسیم. انتظار و درخواستم از مدیرکل ورزش و جوانان و سجادی، وزیر ورزش این است که زمین‌های فوتسال و فوتبال ساحلی را ایجاد کنیم چرا که کم هزینه‌تر است. اگر چنین حرکاتی در این استان‌ها انجام شود، فکر می‌کنم سود ده خواهد بود. انتظارم از خسروی این است که این کار انجام شود و زمین فوتبال ساحلی با هماهنگی اداره کل ایجاد شود که بتوانیم زمین ساحلی خوب داشته باشیم. فوتبال ساحلی منظورشان این نیست که ما کنار دریا بازی کنیم. یزد مرکز فوتبال ساحلی ایران است. دریایی ندارد و اتفاقا کویری است.

تاج افزود: امیدوارم در بخش بانوان سرعت بیش‌تری پیدا کنیم. سیاست فدراسیون فوتبال این است که به صورت جدی روی بخش فوتبال و فوتسال بانوان کار کند. اهداف ما توسعه بخش بانوان در تمام بخش‌ها است. خوشبختانه به زودی فعالیت فوتسال بانوان در آسیا از سر گرفته می‌شود. همین که در جام جهانی هستیم و رویداد مهمی را رقم می‌زنیم، مفهومش این است که در مرکز ثقل جریان‌های دنیا قرار داریم. جام جهانی با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست. همه دنیا جام جهانی را می‌بینند.

او تاکید کرد: ما جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم و امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم. همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم. وقتی بهترین تدارک را برای یک تیم داشته باشید، باز هم تامین کننده صعود از دور گروهی نیست. با این حال تلاش‌مان این است که از گروه صعود کنیم. چهار سال قبل برای اولین‌بار در جام جهانی چهار امتیاز گرفتیم. بهترین نتیجه تاریخ ما شد و امیدواریم امسال اتفاقی رقم بخورد که یک مرحله صعود کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی