تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
هیچ خبر موثقی درباره حذف تیم ملی ایران وجود ندارد

آخرین وضعیت تیم‌ملی؛ از دیدار با نیکاراگوئه تا مخالفت فولاد با حضور نکونام

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حالی از حضور نکونام روی نیمکت تیم ملی خبر داده که باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر مخالفت خود را با حضور او در تیم ملی اعلام کرده. تاج همچنین گفته تیم ملی با نیکاراگوئه دیدار خواهد کرد و درباره شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی هم توضیح داد.

کد خبر: ۱۳۹۱۱۴
۰۸:۰۶ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱

تیم ملی

دیدارنیوز: با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، جواد نکونام تا پایان جام جهانی قطر مربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

مهدی تاج، در گفت‌وگویی اعلام کرد که جواد نکونام دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش و مربی تیم ملی فوتبال تا پایان جام‌جهانی خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه‌ای که با کی‌روش داشته خاطرنشان کرد؛ نکونام به احتمال ۹۰ درصد مربی تیم ملی خواهد بود.

تاج همچنین اعلام کرد تیم ملی فوتبال آخرین دیدار تدارکاتی خود را پیش از شروع جام جهانی قطر برابر نیکاراگوئه در تهران برگزار خواهد کرد. این بازی ۱۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

مخالفت دوباره فولاد با حضور نکونام در تیم ملی فوتبال

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد: درخصوص شایعه پیوستن جواد نکونام، سرمربی تیم فولادخوزستان به کادرفنی تیم ملی، لازم است نکاتی را یادآور شویم:

مایه خرسندی است که سرمربی تیم ما مورد توجه تیم‌های بزرگ و همچنین تیم ملی قرار دارد، اما موضع ما در این خصوص به هیچ عنوان عوض نشده است.

همان‌گونه که پیش از این تاکید کرده‌ایم تیم فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و ما برای حضور پرقدرت و انشاءالله موفقیت‌آمیز در این مسابقات، به تمامی اعضا به ویژه سرمربی تیم‌مان، جواد نکونام، نیاز داریم.

ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ مخالفت دوباره خود با این انتقال را اعلام می‌کنیم.

واکنش تاج به شایعات حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعات پیرامون حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: همه ایرانی‌ها در سراسر جهان خواهان حضور و توفیق تیم ملی در جام جهانی هستند. وقتی تیم ملی برنده می‌شود حتی آن‌هایی که در آمریکا هستند یکی دو روز فارسی صحبت می‌کنند و پرچم ایران را سر در منازل و مغازه‌هایشان قرار می‌دهند.

وی افزود: من هیچ خبر موثقی درباره حذف تیم ملی ایران و هیچ تیمی از ٣٢ تیم راه یافته به جام جهانی قطر نشنیده و سراغ ندارم. فکتی ندارم که قرار است این اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی