تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئال مادرید ۳ - بارسلونا یک؛ همه چیز به کام کهکشانی‌ها

در نبرد تماشایی رئال و بارسا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، این تیم کارلتو بود که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و با گل‌های بنزما، والورده و رودریگو (پنالتی)، به پیروزی رسید تا گل فران تورس بی‌اثر شود. والورده که در دیدار ایران و اروگوئه هر چه شوت زد به در بسته خورد، مقابل دفاع لرزان کاتالان‌ها خیلی راحت گلزنی کرد تا تیمش به صدر جدول لالیگا برود.

کد خبر: ۱۳۸۸۴۹
۱۹:۵۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

رئال مادرید ۳ - بارسلونا یک؛ همه چیز به کام کهکشانی‌ها

دیدارنیوز: اولین ال‌کلاسیکوی فصل با پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا خاتمه یافت.

مهمترین بازی تاریخ فوتبال باشگاهی اسپانیا و نخستین ال‌کلاسیکوی فصل در چارچوب مسابقات هفته نهم لالیگا از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند این بازی تاریخی را با نتیجه ۳ بر یک به سود خود خاتمه دهند و تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس را دست خالی به بارسلونا بفرستند.

کریم بنزما در دقیقه ۱۲، فدریکو والورده در دقیقه ۳۵ و رودریگو در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. فران تورس نیز در دقیقه ۸۴ موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد.

بازی با موج حمله‌های رئال مادرید آغاز شد و در نهایت هم کهکشانی‌ها به گلی زودهنگام دست یافتند. ژاوی که همواره کنار زمین جوش و خروش خاصی دارد؛ شاگردانش را به حفظ روحیه و ادامه کار تشویق کرد. بارسایی‌ها برای جبران گل خورده سراپا حمله بودند و این البته همان چیزی بود که آنچلوتی از قبل تیمش را برای آن آماده کرده بود؛ یعنی استفاده از ضدحمله‌ها. گل دوم رئال بر همین اساس به ثمر رسید و دو تیم نیمه نخست را با نتیجه ۲ بر صفر به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم باز هم این رئال بود که بازی را هجومی آغاز کرد و حتی توسط بنزما به گل دیگری هم رسید، اما این گل به دلیل اینکه در موقعیت آفساید به ثمر رسید، مردود اعلام شد. در ادامه شاهد بازی متعادل‌تری از دو تیم بودیم و این در حالی بود که بارسلونا رفته رفته فشار خود روی دروازه میزبان را بیشتر کرد تا در نهایت موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در حالی که آنچلوتی خیلی محتاطانه و با خسّت تعویض می‌کرد، تعویض‌های ژاوی تاثیر مستقیم بر روند هجومی‌تر بارسا داشت.

اواخر بازی بالاخره تعویضی که همه انتظار داشتند از سوی آنچلوتی انجام شد و رودریگو به میدان رفت و توانست یک پنالتی از بارسایی‌ها بگیرد و خودش آن را به گل تبدیل کند تا پایانی کاملا تراژیک برای بارسلونا رقم بخورد.

تا پیش از این پیروزی هر دو تیم با ۲۲ امتیاز بالانشین جدول بودند که در نهایت رئال مادرید موفق شد با تحمیل این شکست به آبی‌واناری‌ها با ۲۵ امتیاز و به تنهایی بر صدر جدول تکیه بزند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی