تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تجاوز نظامی روسیه؛ پوتین معاهدات الحاق ۴ منطقه از اوکراین را امضا کرد

با وجود هشدارهای غرب به مسکو بابت تجاوز و اشغالگری روس‌ها در اوکراین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه معاهدات الحاق ۴ منطقه از اوکراین به روسیه را امضا کرد.

کد خبر: ۱۳۸۳۰۱
۱۲:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ پوتین معاهدات الحاق ۴ منطقه از اوکراین را امضا کرد

دیدارنیوز: ولادیمیر پوتین امروز چهارشنبه قوانین فدرالی را به امضا رساند که توافقنامه‌های الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه را تصویب کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه همچنین قوانین قانون اساسی فدرال در مورد پذیرش این چهار منطقه به روسیه و تشکیل مباحث جدید فدراسیون روسیه را امضا کرد.

اسناد مرتبط با این تحولات در پرتال رسمی اطلاع‌رسانی حقوقی دولت روسیه منتشر شد. ولادیمیر پوتین همچنین سرپرست‌های موقتی را برای این مناطق تعیین کرد تا کنترل را تا زمانی که روسای جدید از طریق قوانین روسیه انتخاب شوند، به دست بگیرند.

روسیه پس از برگزاری رفراندوم‌هایی که طی چند روز از ۲۳ سپتامبر انجام داد، آن مناطق ذکر شده را به خاک خود ضمیمه کرد؛ رفراندوم‌هایی که کی‌یف و دولت‌های غربی به عنوان امری غیرقانونی و اجباری محکوم کردند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه الحاق آن‌ها را جمعه گذشته اعلام کرده بود. او همچنین به دفاع از این اراضی "جدید" با هر ابزاری متعهد شده و به کی‌یف و غرب نسبت به حمله به آن‌ها هشدار داد.

ولادیمیر پوتین در مراسم ویژه ضمیمه کردن این چهار منطقه اوکراین به خاک کشورش ضمن حمایت از این رخداد آن را نتیجه "انتخاب مردم" این مناطق دانست و گفته بود: مردم جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا برای همیشه شهروندان روسیه شده‌اند. ما با هر ابزاری که در اختیار داریم از سرزمینمان محافظت خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه سپس از کی‌یف خواست تا به میز مذاکره بازگردد، اما ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین تصریح کرد که کشورش "آماده گفتگو با روسیه است، اما با یک رئیس‌جمهور دیگر نه پوتین. "

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی