تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
نگاهی به هفته هفتم لیگ برتر

۱۵ گل بدون شادی!

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر پس از بازگشت ملی پوشان از اردوی تیم ملی با شرایط خاصی برگزار شد بدون شادی و با مچ بندهای مشکی!

کد خبر: ۱۳۸۱۸۱
۱۱:۳۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

۱۵ گل بدون شادی!

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در روزهای شنبه و یکشنبه بدون حضور تماشاگر و در شرایط ویژه ای برگزار شد که در زیر به بررسی اجمالی آن می پردازیم.

صدرنشینان اشتراکی

با شکست پرسپولیس مقابل تراکتور و گل گهر در مقابل استقلال در بین ۴ تیم بالای نشین جدول یعنی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌گهر دیگر همه تیم‌ها یک بار طعم باخت را چشیده اند. در حال حاضر استقلال و پرسپولیس به طور مشترک، با ۱۴ امتیاز در صدر جدول هستند، ولی پرسپولیس به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در جایگاه اول قرار گرفته است.

شاگردان یحیی گل محمدی که به گفته خود او از تمرکز لازم برای انجام بازی برخوردار نبودند برای همدردی با حسین ماهینی بازیکن سابق این تیم بازی را دیرتر آغاز کردند و در روزی که ترابی پنالتی را به دست اخباری کوبید، نتوانستند از سد تراکتور بگذرند. البته نباید بازی خوب شاگردان بردیف را نادیده بگیریم. به نظر می رسد که این مربی کار کشته موفق شده پرشورها را به روزهای خوبشان نزدیک کند. تراکتور پس از نوسانات ابتدایی لیگ موفق شده در سه هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس، با سه پیروزی ، ۹ امتیاز کسب کند و خودشان را تا رده پانزدهم جدول بالا بکشد.

سپاهانی‌ها هم با مورایس پس از تساوی برابر گل گهر در هفته سوم و شکست به فولاد در هفته چهارم، دچار افت شدند که به نظر می رسد تعطیلات لیگ برای آنها خوب بوده، چرا که با شکست تیم هوادار در هفته هفتم، در روز درخشش رامین رضائیان، موفق شدند خودشان را به صدر نزدیک کنند و حالا شاگردان مورایس تنها دو امتیاز با صدر فاصله دارند.

امیر قلعه نویی هم در هفته هفتم به تیم سابقش استقلال باخت تا بالاخره این تیم نیز طعم شکست را بچشد و از رتبه دوم جدول به چهارم سقوط کند

تیم‌های بدون باخت

در میان جدول آنچه بیشتر از همه به چشم می خورد. تیم‌های بدون باخت فولاد، ذوب آهن و مس رفسنجان هستند. فولادی ها با جواد نکونام در هفته هفتم برابر مس کرمان به تساوی بدون گل دست بافتند و این تیم با ۴ گل زده و ۲ گل خورده و تفاضل گل ۲+ ، با ۴ امتیاز اختلاف با صدر در رده ششم جدول جای دارد.

ذوب آهنی ها که در شش هفته گذشته با ۶ تساوی و تنها ۶ به دست آورده بودند در این هفته اولین پیروزی خودشان را در خانه مقابل  پیکان به دست آوردند.

قعرنشینان لیگ

در قعر جدول نیز تیم‌های هوادار، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی به ترتیب رتبه های چهاردهم تا شانزدهم را به خودشان اختصاص دادند. تیم های هوادار و ملوان با ۵ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در پایین جدول هم امتیاز هستند. ملوان قعر نشین لیگ که در فصل بیست و دوم به لیگ برتر صعود کرد، شرایط خوبی ندارد و قوهای سفید تنها با کسب دو امتیاز از دو تساوی در قعر جدول لیگ قرار دارند.

تنها نکته اشتراک تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر در هفته هفتم بستن بازوبندهای مشکی به نشانه اعتراض به اتفاقات اخیر در کشور و شادی نکردن پس از به ثمر رساندن گل بود که از ایرانی و حاجی همه رعایت کردند و گزارشگر تلویزیون از پشت تریبون اعلام کرد که برای همدردی با آقای قلعه نویی شادی نمی کنند. پرسپولیسی ها هم بخاطر قطع برق ورزشگاه بازی با تاخیر آغاز شد. ما هم می گوییم انشاءالله همینطور است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی