تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

توصیه نماینده زاهدان به مردم؛ آرامش‌تان را حفظ کنید

حسینعلی شهریاری، نماینده زاهدان در مجلس پس از حمله مسلحانه اخیر در این شهر و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.

کد خبر: ۱۳۸۰۸۵
۱۱:۰۷ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

توصیه نماینده زاهدان به مردم؛ آرامش‌تان را حفظ کنید

دیدارنیوز: نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.

حسینعلی شهریاری، با اشاره به اتفاقات روز گذشته در زاهدان گفت: در حال حاضر آرامش در زاهدان برقرار است و فعلا مشکلی ندارد. مسئولان در حال پیگیری دلیل بروز اتفاقات روز گذشته در زاهدان هستند و نتیجه ارائه خواهد شد.

وی در توصیه‌ای به مردم زاهدان گفت: توصیه‌ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده‌ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.

نماینده زاهدان ادامه داد: حتی اگر یک نفر از هموطنان ما مجروح شده و یا جانش را از دست دهد، برای همه ناراحت‌کننده است و قابل تحمل نیست؛ خواهشم از مردم این است که آرامش خود را حفظ کنند.

شهریاری در پایان گفت: بزرگان اقوام، طوایف و روحانیت اهل سنت و تشیع و امام جمعه محترم مسجد مکی زاهدان به همه مردم استان سیستان و بلوچستان توصیه کرده‌اند که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.

ظهر روز گذشته (جمعه ۸ مهر) تعدادی افراد مسلح ناشناس به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که بر اساس اخبار اولیه تعدادی از عابرین و ماموران مجروح و به بیمارستان منتقل شدند؛ به دنبال این اتفاقات شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن صدور اطلاعیه، مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد و از آنان خواست از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی