تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیسی: اقتدار نظام باید به رخ کشیده شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، درباره اعتراضات خیابانی و ناآرامی‌ها در کشور در پی درگذشت ناگوار مهسا امینی در گشت ارشاد تهران گفت: اقتدار نظام باید برای اعتراف دشمن و آگاهی نسل جوان به رخ کشیده شود.

کد خبر: ۱۳۸۰۰۶
۱۳:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

رئیسی: اقتدار نظام باید برای اعتراف دشمن و آگاهی نسل جوان به رخ کشیده شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور را ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید اقتدار افتخارآمیز نظام را با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشید تا هم دشمن به عظمت آن اعتراف کند و هم نسل جدید به ابعاد آن آگاه شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به دیدار‌های اخیر خود و سخنان سران کشور‌های مختلف در این دیدار‌ها که به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اعتراف کرده و نیاز خود را نیز به بهره‌مندی از این پیشرفت‌ها اظهار کردند، افزود: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از این اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.

رئیسی با تاکید بر لزوم حفظ، تداوم و ارتقای این اقتدار، تصریح کرد: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشیده شود تا هم دشمنان بیش از گذشته به آن پی برده و به این عظمت اعتراف کنند و هم نسل جدید نسبت به ابعاد این اقتدار آگاه شده و به آن افتخار کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش به برگزاری متفاوت مراسم زیارت اربعین امسال هم از لحاظ تعداد زائران و هم کیفیت برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: امسال مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز با کیفیت متفاوتی برگزار شد و این دو رویداد ما را بر آن می‌دارد که از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان بخش‌های مختلف که پرداخت مطالبات گندم‌کاران را با فاصله زمانی کوتاه انجام دادند، مسئولان وزارت جهادکشاورزی را مکلف کرد با برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان دامداران و مرغداران، راهکار‌های رفع مشکلات تولید آنان را بررسی کرده و نتیجه را در ستاد تنظیم بازار مطرح نمایند.

آیت‌الله رئیسی بار دیگر مسئولان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیز راه و شهرسازی را مکلف کرد هر چه سریع‌تر موضوع تامین مسکن اساتید و دانشجویان متاهل را در قالب نهضت ملی مسکن مورد رسیدگی قرار دهند.

رییس جمهور وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را هم موظف کرد راهکار‌های رفع مشکلات مالی و معیشتی در وزارت علوم را بررسی و به دولت ارائه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی