تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تجمع گروهی از مردم در واکنش به هنجارشکنان

پس از مرگ شوک‌آور مهسا امینی در گشت ارشاد تهران و ناآرامی‌های بزرگ در پایتخت، کردستان و سایر شهرهای ایران و تجمع ایرانیان در کشورهای مختلف جهان، عده‌ای در این میان با سواستفاده از فضای پرتنش دست به هنجارشکنی زددند که توسط گروهی دیگر از مردم محکوم شدند.

کد خبر: ۱۳۷۸۸۸
۱۷:۲۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

تجمع گروهی از مردم در واکنش به هنجارشکنان

دیدارنیوز: گروهی از مردم پس از دعوت نهادها و اعلام گسترده در رسانه‌های دولتی یا نزدیک به دولت، امروز در واکنش به هنجارشکنی‌های اخیر دست به تجمع زدند.

ایسنا نوشت: اجتماع گروهی از مردم در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

در این تجمع که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، هیئات مذهبی، کانون‌های قرآنی و ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه کشور سخنرانی می‌کند.

راهپیمایان از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب در این مراسم حضور یافتند.

"نابودی فتنه‌گر در دست مردم ماست"، "اهانت به قرآن رسم منافقین است "، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آمریکا"، "لبیک یا حسن "، " لبیک یا حسین " و"لبیک یا رسول الله "از جمله شعار‌های سر داده شده در این تجمع اعتراضی پایتخت نشینان بود.

به گزارش دیدارنیوز، پس از ناآرامی‌های اخیر در کشور، شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده مردم و اینترنت بین الملل که میلیون‌ها ایرانی برای کسب و کار، فعالیت، خرید و .. به آن نیاز دارند، برخلاف وعده‌های عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، فیلتر، قطع و شدیدا محدود شد که تا امروز مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و همچنان به صورت شیفتی(!) از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب در تهران قطع می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی