تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آدم‌ربایی در تهران برای ۵۰۰۰ دلار!

آدم‌ربایان پس از ربودن ۲ مرد جوان به مکانی نامعلوم در تهران آن‌ها را هدف ضرب و جرح قرار دادند و فیلم شکنجه را برای اخاذی و دریافت ۵ هزار دلار به خانواده ۲ برادر ارسال کردند.

کد خبر: ۱۳۷۸۴۳
۱۷:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

آدم‌ربایی در تهران برای برای ۵۰۰۰ دلار!

دیدارنیوز: ۲ برادر جوان که قصد مهاجرت داشتند، طعمه آدم‌ربایان شدند.

اواخر شهریورماه سال جاری، وقوع آدم‌ربایی ۲ برادر اهل کشور افغانستان در تهران در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس و بازپرس دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان داد، ۲ برادر که ساکن کرج بودند پس از آشنایی با یک گروه مهاجرتی در فضای مجازی برای مذاکره اولیه به تهران آمدند که در آنجا توسط افرادی به مکانی نامعلوم ربوده شدند.

بررسی‌های بیشتر تیم جنایی مشخص کرد، آدم‌ربایان پس از ربودن ۲ مرد جوان به مکانی نامعلوم در تهران آن‌ها را هدف ضرب و جرح قرار دادند و فیلم شکنجه را برای اخاذی و دریافت ۵ هزار دلار به خانواده ۲ برادر ارسال کردند.

در ادامه مشخص شد، متهمان ۲ برادر را تهدید به قتل کردند و ادعا داشتند اگر ۵ هزار دلار را دریافت نکنند آن‌ها را آتش خواهند زد که بازپرس جنایی پرونده پس از دریافت این اطلاعات مهم به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستور داد تا عاملان این آدم‌ربایی را شناسایی کنند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس دادسرای امور جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شده اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی