تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هواشناسی ایران؛ بارش باران و کاهش دما در راه است

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه بارش باران و کاهش دما در راه است، گفت: از شنبه تا سه‌شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، وزش باید شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۷۷۹۸
۱۱:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ بارش باران و کاهش دما در راه است

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را اعلام کرد.

صادق ضیائیان، اظهار کرد: امروز در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی وزرش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین طی دو روز آینده وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک در پاره‌ای از مناطق شمال غرب و غرب کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: از شنبه (۲ مهر) با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، ابتدا در گیلان و اردبیل، یکشنبه (۳ مهر) در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و خراسان شمالی و دوشنبه (۴ مهر) در گیلان و مازندران ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش دما رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه بارش طی روز یکشنبه در گیلان و غرب استان مازندران شدت خواهد داشت، گفت: از شنبه تا سه‌شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، وزش باید شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است، یادآور شد: دریای خزر و خلیج فارس اوایل هفته آینده مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲ مهرماه) صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۳ مهرماه) صاف، گاهی وزش باد، اوایل شب وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ مهرماه) اهواز با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی