تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
۱۱ پیشنهاد احمد خورشیدی آزاد به رئیس جمهور؛

گشت ارشاد شر شده، آن را منحل کنید

احمد خورشیدی آزاد کارشناس سیاسی اصولگرا، در یادداشتی که برای دیدارنیوز ارسال کرد درباره گشت ارشاد، ورود زنان به ورزشگاه‌ها، رابطه با آمریکا و تمهیدی برای پایان غائله یمن نسبت به دولت ایران راه‌ کارهایی ارائه کرده و معتقد است رئیسی می‌تواند تابو شکنی کند.

کد خبر: ۱۳۷۷۵۱
۱۴:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

گشت ارشاد تبدیل به عامل شر شده، آن را منحل کنید

 

دیدارنیوز ـ احمد خورشیدی آزاد: آقای رییسی این تابو‌ها را بشکند! ایشان یک رییس جمهور مناسب و قابل اعتمادی است، به او  پیشنهاد می‌کنیم اکنون که شرایط خوبی با حضور ایشان در راس قوه مجریه فراهم شده، کشور را از این تابو‌های خانه خراب کن نجات دهد:

۱- گشت ارشاد که شاید با نیت خیر درست شده را منحل کند، چون تبدیل به عامل شر شده و یک عده ضد انقلاب با ادعای مخالفت با گشت ارشاد از مردم رای می‌گیرند و ما را گرفتار حاکمیت دوگانه می‌کنند و از طرفی هر روز تا دلتان بخواهد به تعداد اپوزسیون اضافه می‌کند.

۲- شر آمریکا را با سیاست عزتمندانه از سر ملت کوتاه کند، بدیهی است ایران ۲۰۲۲ با ایران ۵ سال و ۱۰ سال قبل متفاوت است.

۳- ورود بانوان به ورزشگاه به عاملی در دست دشمن مبدل شده  است، با برنامه خوبی آن را کاملا آزاد کند.

۴- رابطه با عربستان را با سرعت بیشتری به سر انجام برساند.

۵- کمک کند جنگ یمن با دیپلماسی قوی‌تر تمام شود. اگر مانعی سر راه دارد، آنها را از سر راه خود بردارد.

۶- برای به پایان رسیدن جنگ اوکراین با شدت بیشتری، تلاش کند.

۷- برای آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان سیاسی، به خصوص زندانیان جوان تلاش‌هایش را مضاعف کند.

۸- دریک اقدام فوق انقلابی، معوقات بانکی را که نزدیک به ۲ تریلیون تومان است به بانک‌ها برگرداند. چه معنی دارد که ۵ هزار نفر ۷۳ درصد معوقات بانک‌ها که متعلق به مردم است را در اختیار داشته باشند، اما تولید کننده‌ها از تسهیلات بی بهره باشند؟

۹- ورود ایرانیان خارج کشور، به کشور - جز معدود افرادی - را آزاد کند. چون این جزء شعار‌های انتخاباتی رییس جمهور بوده است.

۱۰- فرار مالیاتی ۱۱ هزار فوق ثروتمند را که قریب  به ۲/۲ تریلیون تومان است را با یک اراده قوی به صفر برساند.

۱۱- بی خانمان‌ها را با طرح شدنی که اتفاقا آماده هم هست را از دربه‌دری نجات دهند. اجرای این طرح به یک مدیر شجاع و با برنامه نیاز دارد که زیر فشار وزارتخانه‌ها کار را زمین نگذارد.

چندین کار بزرگ از همین جنس نیز وجود دارد که قابل حل هستند. یادمان باشد حل مشکلات کشور که آقا فرموده‌اند راه‌حل‌های داخلی دارد، با تلاش‌های عادی میسر نیست.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی