تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مصادف با روز جهانی پاکسازی زمین انجام شد

پاکسازی طبیعت به همت خانه نجات ایران

امسال نیز همچون سال‌های گذشته خانه نجات ایران با همراهی داوطلبان و دغدغه مندان محیط زیستی و تشکل‌های غیردولتی و مجموعه‌های علاقه مند در سراسر کشور موفق شد مصادف با روز جهانی پاکسازی زمین همگام با پروژهی Lets do it، نقاط مختلف ایران را از زباله‌های رها شده در طبیعت پاک کند.

کد خبر: ۱۳۷۶۸۹
۱۶:۲۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

 

پاکسازی طبیعت به همت خانه نجات ایران

 

دیدارنیوز: امسال نیز همچون سال‌های گذشته خانه نجات ایران با همراهی داوطلبان و دغدغه مندان محیط زیستی و تشکل‌های غیردولتی و مجموعه‌های علاقه مند در سراسر کشور موفق شد مصادف با روز جهانی پاکسازی زمین همگام با پروژهی Lets do it، نقاط مختلف ایران را از زباله‌های رها شده در طبیعت پاک کند.

این رویداد در طی چهار روز و با اضافه شدن ۱۵ نماینده و چندین شهر جدید انجام شد.

در شهر مشهد این برنامه در پارک جنگلی وکیل آباد، گرگان در حاشیه جنگل توسکستان، گالیکش در روستای قانجک شهرک مهردشت، کردکوی در پارک جنگلی امام رضا، آمل در جنگل بلیرون، انزلی در پارک ساحلی، کهنوج در میدان فرهنگ، جوانرود در روستای زلان، کرمانشاه در طاق بستان، سر پل ذهاب، قزوین، شیراز، اصفهان، سنندج، بانه، مریوان، سیرجان، رشت، البرز، بیرجند، ارومیه، زاهدان، نوشهر پاکسازی به صورت گروهی و در برخی شهر‌ها نیز به صورت تکی و خانوادگی صورت گرفت.

در پایتخت دو برنامه در نقاط کوه دارآباد، پارک قیطریه و برنامهی دیگر نیز همگام با اربعین حسینی در منطقه ۱۸ و با همکاری یک هیات با هدف فرهنگسازی رها نکردن زباله با همراهی بیش از ۲۰۰۰ نفر صورت گرفت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همراهی بیش از ۵۰ شهر نشاندهندهی استقبال مردم عزیز ایران برای حفظ محیط زیست بوده و ما امید داریم در سال‌های آینده شهر‌هایی که نامی از آن‌ها برده نشده نیز به ما ملحق شوند.

اگر شما هم از علاقه مندان به حوزه محیط زیست هستید و می خواهید در روستا یا شهر خود همراه ما در این پویش جهانی باشید، از طریق قسمت عضویت در سایت و یا صفحه ی اینستاگرام @Letsdoit_iran با ما در ارتباط باشید.

پاکسازی طبیعت به همت خانه نجات ایران

 

 

 

 

 

پاکسازی طبیعت به همت خانه نجات ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی