تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده مجلس: کاهش سرعت اینترنت نشانه ضعف دولت است

محمد وحیدی، نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که کاهش سرعت اینترنت ایران نشانه ضعف عملکرد دولت سید ابراهیم رئیسی است.

کد خبر: ۱۳۷۶۶۶
۱۲:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

نماینده مجلس: کاهش سرعت اینترنت نشانه ضعف دولت است

دیدارنیوز: نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی کاهش سرعت اینترنت را حاکی از ضعف عملکرد دولت دانست و گفت: بارگذاری مجدد اطلاعات برخی از قوانین مثل قانون رتبه بندی حاکی از موازی کاری است که نشان می‌دهد موانعی همچون تعارض منافع و عدم شفافیت بر سر راه دولت هوشمند است.

محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک، از دولت برای صدور ۱۲۰۰ مجوز در سامانه‌های و از وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت روستایی تشکر کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: فرصتی برای پای کار آمدن دولت هوشمند به وجود آمده که لازمه آن توسعه حوزه فناوری است. طبق شاخص‌های رشد در سال ۲۰۲۰، سه پله تنزل داشتیم که سرعت اینترنت نیز حاکی از ضعف عملکرد دولت است.

وحیدی در پایان گفت: از ۱۵۳ پنجره واحدی که باید تشکیل شود، تنها ۱۵ پنجره واحد ایجاد شده است. هچنین از ۱۶۶۳ خدمات الکترونیکی تنها بعضی از آن‌ها به صورت برخط درآمده است. بارگذاری مجدد اطلاعات برخی از قوانین مثل قانون رتبه بندی حاکی از موازی کاری است که نشان می‌دهد موانعی همچون تعارض منافع و عدم شفافیت بر سر راه دولت هوشمند است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی