تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تجمع اعتراضی در رشت پس از فوت «مهسا امینی»؛ ۲۲ نفر دستگیر شدند

پس از فوت غم‌انگیز مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد تهران، خشم مردم نسبت به این اتفاق تلخ و ناگوار در سراسر ایران نمایان شد و در برخی شهرها از جمله شهرهای کردستان، تهران، رشت و .. تجمعات اعتراضی نسبت به عملکرد خشن گشت ارشاد و فوت مهسا امینی برگزار شد. سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفته ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی دستگیر شده‌اند.

کد خبر: ۱۳۷۶۴۳
۰۹:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

تجمع اعتراضی در رشت پس از فوت «مهسا امینی»؛ ۲۲ نفر دستگیر شدند

دیدارنیوز: جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جداست از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط شهر رشت با سوء استفاده و به بهانه فوت «مهسا امینی» اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحد‌های صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی در ادامه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جداست عنوان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تجمع منوط به اخذ مجوز‌های لازم از مراجع قانونی است تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی