تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

امضای توافق‌نامه سلامت کشور‌های عضو شانگهای با محوریت ایران

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: در سفر رییس جمهوری به منظور حضور در اجلاس شانگهای، توافق نامه سلامت به امضای اعضا رسید و مقرر شد کشور‌های عضو سازمان شانگهای در حوزه سلامت با یکدیگر همکاری کنند که دبیرخانه سلامت این سازمان در ایران تشکیل شده است و به زودی کشور‌های عضو این سازمان را برای تقویت همکاری‌های حوزه سلامت به ایران دعوت خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۳۷۶۱۹
۱۹:۱۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

امضای توافق‌نامه سلامت کشور‌های عضو شانگهای با محوریت ایران

دیدارنیوز: وزیر بهداشت از ارتقای دیپلماسی سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های دولت یاد کرد و از استقرار دبیرخانه سلامت پیمان شانگ‌های در ایران خبر داد.

بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت ملک آباد در سفر به خراسان رضوی اظهارکرد: ایران قوی‌ترین حوزه سلامت منطقه را دارد که نیاز است از فرصت موجود برای تقویت دیپلماسی سلامت استفاده کرد. همچنان که هفته گذشته اجلاس گروه ۵ در تهران با حضور وزرای بهداشت افغانستان، پاکستان، عراق و نماینده سازمان جهانی بهداشت برگزار شد.

وی افزود: در سفر رییس جمهوری به منظور حضور در اجلاس شانگهای، توافق نامه سلامت به امضای اعضا رسید و مقرر شد کشور‌های عضو سازمان شانگ‌های در حوزه سلامت با یکدیگر همکاری کنند که دبیرخانه سلامت این سازمان در ایران تشکیل شده است و به زودی کشور‌های عضو این سازمان را برای تقویت همکاری‌های حوزه سلامت به ایران دعوت خواهیم کرد.

وزیر بهداشت یادآور شد: با توجه به وضعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، همکاری‌های حوزه سلامت شانگ‌های از موفق‌ترین تعاملات منطقه‌ای ما خواهد بود.

به گزارش وبدا، عین اللهی با اشاره به این که گستره همکاری‌های سلامت فراتر از مرز‌های جغرافیایی است، گفت: به دنبال برداشتن مرز‌های کشور‌های منطقه برای همکاری‌های مشترک حوزه سلامت، برگزاری همایش‌های علمی، تبادل استاد و دانشجو و تحقیقات مشترک هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی