تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
از اردوی تیم ملی چه خبر؟

کی‌روش، پدر مهربان یا مرد سیاست!

کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه به اتریش رسید و بازیکنان بلافاصله برنامه‌های تمرینی خود آغاز کردند تا بازی تدارکاتی خوبی داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۷۶۱۰
۱۷:۵۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

کی‌روش، پدر مهربان یا مرد سیاست!

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در آغاز اردوی تیم ملی، بازیکنان شاغل در لیگ برتر به غیر از رامین رضائیان و امید نورافکن که هنوز ویزای آنها صادر نشده به اتریش رسیدند. تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اردوی اتریش اولین دیدار دوستانه خود را در اول مهر مقابل اروگوئه برگزار کند و پنجم مهر نیز به مصاف سنگال خواهد رفت. هر دو بازی تیم ملی در وین پایتخت اتریش برگزار می‌شود. اما اخبار مربوط به اردو نیز کم نیست و بسیاری می‌خواهند بدانند تیم ملی با حضور کی‌روش چه وضعی دارد؟

سردار در آغوش کی‌روش

از دیروز لژیونرهای تیم ملی مانند حاج صفی، کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده و ابراهیمی به کاروان ایران در اتریش اضافه شدند. مهمترین نکته روز گذشته حضور سردار آزمون در اتریش بود. او بلافاصله پس از حضور در محل اردو با استقبال کی‌روش مواجه شد و در آغوش مربی خود جای گرفت. با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته و پس از صعود تیم ملی آزمون همواره از حامیان اصلی مربی سابق دراگان اسکوچیچ محسوب می شد و برخی معتقد بودند علت خط خوردن بازیکنانی مثل سروش رفیعی حمایت از مربی سابق است، کی‌روش سعی کرد با این نمایش پدرانه به تمام حواشی پایان دهد. او سومین دوره حضورش روی نیمکت ایران در جام جهانی را تجربه می کند و می‌شود حدس زد سیاست‌های لازم برای کنار آمدن با شرایط را خوب بلد است. کی‌روش در اولین صحبت‌هایش پس از حضور در تهران گفته بود از هیچ کس کینه به دل ندارد و ناراحت نیست: «باید دست به دست هم داده و کارهای زیادی را انجام دهیم.»

در حال حاضر سردار آزمون در ترانسفر مارکت، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایران و آسیا است و پس از او مهدی طارمی و صیادمنش در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

کی‌روش، پدر مهربان یا مرد سیاست!

 

نکونام مسافر قطر نمی‌شود

نکته قابل بحث دیگر حضور جواد نکونام در کادر فنی کارلوس کی‌روش به عنوان تنها کمک ایرانی است. در کنفرانس مطبوعاتی، سرمربی تیم ملی به صراحت عنوان کرد که هیچ گزینه دیگری به جز جواد نکونام به عنوان مربی ایرانی در تیم ملی ندارد! از طرفی نکونام هم عنوان کرده که قصد ندارد به عقب برگردد و دوباره در نقش کمک بایستد و فعلا تصمیم دارد با فولاد ادامه دهد. نکونام  در اردوی اتریش هم حاضر نشد تا ثابت کند که در تصمیمش استوار است با این شرایط نباید نکونام را مسافر جام جهانی بدانیم مگر اینکه پیشنهادی وسوسه انگیز دیگری به او داده شود.

گلزنی مهاجمان لژیونر

مسئله دیگری که می توان از آن به نقطه قوت شاگردان کی‌روش اشاره کرد اینکه طارمی در پورتو، انصاری فرد در اومانیا در لیگ قبرس و جهانبخش در فاینورد در دیدارهای هفته گذشته خودشان موفق به گلزنی شده‌اند و این نشان می دهد که کی‌روش می تواند حساب ویژه ای روی مهاجمان تیمش مخصوصا لژیونرها برای دیدارهای جام جهانی باز کند. باید دید کی‌روش مثل قبل ترجیح می‌دهد از لژیونرها در ترکیب اصلی استفاده کند یا جا برای دعوت از بازیکنانی مثل رفیعی و مهدی قایدی و محبی نیز باز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی