تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده سقز: مردم خواستار روشن شدن ابعاد مرگ «مهسا امینی» هستند

بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس درباره حادثه تلخ و غم‌انگیز درگذشت مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد گفت: مردم خواستار روشن شدن ابعاد مرگ «مهسا امینی» هستند.

کد خبر: ۱۳۷۴۹۵
۱۰:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

نماینده سقز: مردم خواستار روشن شدن ابعاد مرگ «مهسا امینی» هستند

دیدارنیوز: نماینده مردم سقز گفت: ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد؛ بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

بهزاد رحیمی، درباره آخرین وضعیت شهر سقز که گفته می‌شود در مراسم خاکسپاری مهسا امینی حواشی در آن ایجاد شده و برخی بازداشت شده‌اند، گفت: متاسفانه بعد از بحثی که برای مهسا امینی پیش آمد مردم از وضعیت نگران بودند.

نماینده سقز تاکید کرد: از ساعت اولیه این اتفاق که مهسا امینی در بیمارستان بود با مراجع ذی‌ربط تماس گرفتیم و خواستار روشن شدن ابعاد این قضیه بودیم و انتظار داریم ابعاد این قضیه مشخص شود و با خاطیان احتمالی برخورد لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در این راستا ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد؛ بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

رحیمی بیان کرد: در این رابطه هم عده‌ای فرصت‌طلب شرایطی را پیش آوردند تا اذهان را از پیگیری به حق این مساله منصرف کنند، شرایط آرام است و مشکل خاصی نیست و مراسم ترحیم این عزیز درحال برگزاری است و شهر آرامش نسبی خوبی دارد.

وی درباره شایعه جان باختگان تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع مهسا امینی گفت: این موضوع صحت ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی