تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کدام خودرو‌ها با آزادسازی واردات ارزان می‌شود؟

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: نمی‌توان گفت که کدام خودرو‌ها با آزادسازی واردات ارزان می‌شود. باید منتظر جزئیات دقیق واردات بمانیم تا بتوانیم تاثیر آن را بر قیمت خودرو‌های موجود در بازار خودرو کشور را بررسی کنیم.

کد خبر: ۱۳۷۴۸۰
۰۸:۳۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

بازار خودرو در انتظار واردات

دیدارنیوز: قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. 

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو‌های پرطرفدار
تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

بازار خودرو در انتظار واردات

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم امروز در قیمت ۵۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: بازار خودروی کشور همچنان در وضعیت رکود به سر می‌برد. در حال حاضر می‌توان گفت که وضعیت بازار نسبت به یک ماه گذشته تغییری نکرده است. خودرو‌هایی که در این یک ماه با کاهش جزئی همراه بودند، مجدد با جهش قیمت همراه شدند. سطح معاملات تقریبا به صفر رسیده و هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. هنوز خبری از ورود خودرو‌های خارجی منتشر نشده است و مردم در خرید‌های خود دست نگه داشته اند. درنتیجه، به نظر می‌رسد در روز‌های آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

او در رابطه با تاثیر واردات بر قیمت خودرو‌های موجود در بازار گفت: به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست که خودرو‌های وارداتی با چه قیمتی قرار است در بازار عرضه شوند، نمی‌توان گفت که کدام خودرو‌ها با آزادسازی واردات ارزان می‌شود. باید منتظر جزئیات دقیق واردات بمانیم تا بتوانیم تاثیر آن را بر قیمت خودرو‌های موجود در بازار خودرو کشور را بررسی کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی