تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
تجاوز نظامی روسیه

کمک ۱.۵ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین رسید

نخست‌وزیر اوکراین امروز (شنبه) از ایالات متحده آمریکا به دلیل حمایتش از کی‌یف تشکر کرد و گفت بودجه دولتی اوکراین ۱.۵ میلیارد دلار کمک هزینه دریافت کرد.

کد خبر: ۱۳۷۴۷۰
۲۰:۲۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

کمک ۱.۵ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین رسید

دیدارنیوز: پس از آنکه اوکراین کمک مالی دیگری به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار را دریافت کرد، نخست‌وزیر این کشور امروز (شنبه) از ایالات متحده به دلیل حمایتش از کی‌یف تشکر کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دنیس شمیهال، نخست‌وزیر اوکراین در توییترش نوشت: «بودجه دولتی اوکراین ۱.۵ میلیارد دلار کمک هزینه دریافت کرد. این آخرین بخش کمک ۴.۵ میلیارد دلاری ایالات متحده از صندوق امانت بانک جهانی است.»

وی افزود که این بودجه برای بازپرداخت هزینه‌های بازنشستگی و برنامه‌های مربوط به کمک‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

همچنین دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه از ارائه ۶۰۰ میلیون دلار کمک نظامی اضافی به اوکراین خبر داد. در دولت بایدن، ایالات متحده نزدیک به ۱۵.۸ میلیارد دلار به اوکراین کمک نظامی کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی