تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

تیلور پس از شکست یزدانی: «حسن» سد راه من برای طلای پاریس است

دیوید تیلور، کشتی‌گیر پرافتخار آمریکایی بعد از برتری برابر حسن یزدانی در مسابقات قهرمانی جهان، حریف ایرانی خود را انگیزه‌ای بزرگ برای خود دانست و اعلام کرد یزدانی سد راه او برای طلای المپیک پاریس خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۷۴۵۸
۱۳:۰۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

تیلور پس از شکست یزدانی: «حسن» سد راه من برای طلای پاریس است

دیدارنیوز: دیوید تیلور با اعتراف به اینکه به فکر بازنشستگی بوده است از خود به عنوان کشتی گیر جادوگر یاد کرد و حسن یزدانی را دلیل پیشرفت خود دانست.

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی بعد از برتری برابر حسن یزدانی در فینال رقابت‌های جهانی بلگراد گفت: این اولین باری بود که با عزم فوق العاده سخت برابر یزدانی قرار گرفتم و آن را دنبال کردم. یزدانی آن آتش و انگیزه را در من ایجاد کرد تا ادامه دهم. او سد راه من برای طلای المپیک پاریس است.

این چهارمین برد تیلور برابر یزدانی است. تیلور در المپیک نیز توانست ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد، ولی سال قبل در نروژ حسن یزدانی ۶ بر ۲ به برتری رسید و قهرمان شد.

تیلور در ادامه گفت: آمدن به اینجا و باختن سخت بود.

تیلور عنوان کرد بعضی مواقع فکر بازنشستگی را در سر داشت، ولی به خاطر حمایت‌هایی که از خانواده و اطرافیان خود داشت تصمیم به ادامه گرفت.

او در بخش دیگری گفت: به شما می‌گویم چرا امسال برای من سال سخت بود. بار‌ها به بازنشستگی فکر کردم. نمی‌دانستم باید ادامه دهم یا خیر، چون به اوج رسیده بودم. از بچگی رویای قهرمانی در المپیک را داشتم که به آن رسیدم. اگر ۸ هفته بعد از المپیک به جهانی نروژ نمی‌رفتم دیگر حرفه من تمام شده بود.

تیلور درباره رقابت با حسن یزدانی گفت: رقابت ما به یک دلیل حساس‌ترین رقابت کشتی جهان است و آن هم اینکه هر دوی ما هر چه در توان داریم روی تشک می‌گذاریم. برای همین اینجا هستیم. باید یک کم نمایش داشته باشید. من به یک دلیل مرد جادوگر هستم، چون توانستم امروز اول شوم و این حس خوبی است. از هر دوی ما در آینده به عنوان دو کشتی گیر بزرگ یاد خواهد شد. او باعث پیشرفت من شده است و به همین خاطر از یزدانی تشکر می‌کنم.

او در پایان درباره اینکه چه صحبتی با حسن یزدانی دارد، گفت: ببین تو بهتر خواهی شد. من هم بهتر خواهم شد و دوباره سال بعد با هم روبرو می‌شویم و امیدوارم یک نبرد تماشایی دیگر برای هواداران ایجاد کنیم. به هواداران و کتاب‌های رکورد چیز‌های زیادی نشان می‌دهیم. می‌دانم تو هم تمام تلاش خود را خواهی کرد پس بریم به استقبال سال بعد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی