تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بانک اطلاعات آماری خانواده‌ شهدا و ایثارگران منطقه آزاد اروند ایجاد می‌شود

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: بانک اطلاعات جمعیتی خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط برای واگذاری زمین در سازمان منطقه آزاد اروند ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۳۷۴۵۱
۱۲:۳۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

بانک اطلاعات آماری خانواده‌ شهدا و ایثارگران منطقه آزاد اروند ایجاد می‌شود

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محمد دلفی» عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان پیگیری موضوع واگذاری زمین به خانواده‌های معزز شهدا در منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: با حضور معاونین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، مسئولان ادارات راه و شهرسازی آبادان و خرمشهر و سرپرست مدیریت املاک و امور اراضی سازمان منطقه آزاد اروند، نشستی در راستای واگذاری اراضی به خانواده معزز شهدا برگزار شد.
وی با بیان اینکه تکریم و تمجید از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، باید سرلوحه کار همه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا برابر قوانین و مقررات دولتی، اراضی تعیین شده را به خانواده‌های معزز شهدا واگذار نماید.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: فضل، کرامت و بزرگ‌منشی خانواده شهدا، کمتر از خود شهدا نیست و در راستای تسریع در امر تشریفات اداری واگذاری اراضی به خانواده شهدا، کارگروهی با حضور نمایند سازمان، نمایندگان ادارات راه و شهرسازی دو شهرستان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل خواهد شد تا این فرآیند با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

دلفی یادآور شد: در این راستا، جلساتی توسط این کارگروه تشکیل و نتایج آن نیز به اطلاع مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منعکس کنند.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های پیش روی این سازمان در مسیر واگذاری زمین به خانواده شهدا، فقدان بانک اطلاعاتی جامع از خانواده شهدا است و این امر موجب ایجاد خلل در امر واگذاری اراضی به ایشان شده است، بر همین اساس در تلاش هستیم تا با جمع‌آوری اطلاعات این جمعیت، به واسطه این آمار و ارقام، قطعه زمین‌های مورد اشاره، در اختیار خانواده معزز شهدا قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، پس از این نشست، اعضا با حضور در محل اراضی مورد اشاره، از نزدیک زیرساخت‌ها و جانمایی آن بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی