تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
گزارش این حادثه را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد

جوکار: به صورت میدانی حادثه ناگوار مرگ «مهسا امینی» را بررسی می‌کنیم

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور اعلام کرد، در پی درگذشت ناگوار مهسا امینی که در بازداشت گشت ارشاد دچار ایست قلبی شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد، این پرونده مورد بررسی میدانی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۳۷۴۳۳
۰۹:۲۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

جوکار: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار خواهیم داد

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محمد صالح جوکار، درباره دستور رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها برای بررسی مرگ مهسا امینی گفت: ان‌شاالله پیرو دستوری که رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور داده‌اند تیمی تشکیل خواهد شد و به صورت میدانی بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور تاکید کرد: هم در رابطه با بحث مجوز‌هایی که بوده است و هم اتفاقی که افتاده، از کلیه کسانی که در این موضوع دخیل بودند پرس‌وجو خواهد شد و بررسی می‌کنیم و گزارش این حادثه را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که این نخستین بار نیست که گشت ارشاد دست به اقدامات اینچنینی می‌زند و در گذشته نیز شاهد رفتار‌های بودیم که باعث جریحه‌دار شدن احساس عمومی و افکار عمومی شده است، آیا بهتر نیست در این رابطه اقدامات دیگری همچون اقدامات فرهنگی صورت گیرد، گفت: در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های ایجابی اهمیت دارد و دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که با موضوع حجاب و عفاف مرتبط هستند مسئولیت دارند و باید اقدامات خودشان را انجام دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: البته پلیس نقش خودش را به عنوان ضابط قضایی ایفا خواهد کرد، اما در رابطه با این حادثه تاسف باری که اتفاق افتاده باید همه جوانب را مورد بررسی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: حقوق همه شهروندان ما در هر شرایطی باید حفظ شود، تکالیفی که ضابطان قضایی دارند، جای خودش را دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی