تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، صبح امروز چهارشنبه وارد کشورمان شد تا کارش را در تیم ملی آغاز کند.

کد خبر: ۱۳۷۳۱۲
۰۸:۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

کی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ ساعتی پیش وارد تهران شد تا از امروز مراحل آماده‌سازی این تیم را زیر نظر بگیرد.

کارلوس کی‌روش ۶۹ ساله که در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی فوتبال کشورمان را هدایت کرده است، بعد از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال رسماً جانشین دراگان اسکوچیچ کروات شد که زمینه صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ را فراهم آورده بود.

این مربی نام‌آشنای پرتغالی حوالی ساعت شش صبح امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و از عصر امروز نیز تمرینات تیم ملی را زیر نظر خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان هفته آینده برای برپایی اردوی آماده‌سازی در اتریش و برگزاری دو بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال به این کشور سفر خواهد کرد.

داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی، محمدحسین حمیسی رئیس حراست و برخی از مسئولان فدراسیون برای استقبال از کارلوس کی‌روش به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود.

کی‌روش: احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران را به نوعی بازگشت به خانه توصیف کرد. کارلوس کی‌روش پس از ورود به تهران اظهار داشت: تشکر می‌کنم که به خاطر من به اینجا تشریف آوردید. همانطور که دیروز گفتم احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم. این بهترین حسی است که می‌توانم داشته باشم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم کاری که می‌خواهیم در کنار هم انجام دهیم، بتواند آرزو‌های مردم ایران را در آینده جلو ببرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: برای تمام مسئولان فدراسیون فوتبال و تمام ملت ایران فقط می‌گویم خیلی ممنون. (کی‌روش خیلی ممنون را به زبان فارسی گفت).

داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم ابراز امیدواری کرد تیم ملی با حضور کی‌روش در جام جهانی قطر بهترین نتیجه را بگیرد.

کی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتمکی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتمکی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتمکی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتمکی‌روش وارد ایران شد؛ احساس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی